Inlägg från: FruRundberg |Visa alla inlägg
  • FruRundberg

BF Juli-07 Nr3

Kan förstå hur mammab mår litegrann. Inte HUR hon mår men liknande.. lider oxå av depression som går lite i vågor, och ekonomin gör det verkligen bara värre.
    Nu e jag ensam med en SKITkass lön å min HP å FP kommer vara på minimum.
    HAr ingen chans att klara mig egentligen med min hemska hyra å två barn.
    Men vad ska man göra.. kan juh inte säga upp lägenheten å bo bo gatan.
    Jag har turen att ha bebins pappa som ställer upp för mig med pengar när det krisar sig.. å det är varje månad!
    Man mår bara piss när man känner sig hjälplös å beroende av någon annan för att klara sig överhuvudtaget.

Mammab: Om du läser detta.. så får du jätte gärna skirva till mig om du vill prata.. jag förstår mer än du kan tro.. *kram på dig gumman!!*

♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla dottern i magen!! BF 070705♥
  • FruRundberg

mm det är hemskt när ens djur är sjuka.. min hund har blitt allergisk.. mot kvalster!! hehe lite knepigt men hans medisin kostar 3500kr per kur!! Så nä.. det är inte kul när det händer de nått.. för det är DYRT även.. *suck*
    Älskade djur!!

• FruRundberg

Välkommen hugoboss!

Jag slutar jobba ni första maj redan. Har fått igenom mitt HP så då slutar jag! Skall faktiskt bli skönt. Är så trött nuförtiden så det är skönt att bara kunna ta det lugnt å pyssla lite hemma.. sätta upp lite saker jag har tänkt på att göra sååå länge nu. Men nu har jag ju tiden så

Hade nog oxå jobbat lite längre kanske om jag orkat å kunnat.. men jobbet gör det helt omöjligt för mig att fortsätta faktiskt.

Nu skall jag göra mig iordning.. skall iväg till "hjärnskrynklaren"..*suck*

kram

• FruRundberg
    Beckah82 skrev 2007-04-18 14:19:27 följande:
    GRATTIS TILL EN TILL SON!!!
  • FruRundberg

Nu har jag läst hur många sidor som helst! phuh..
    Har rdan glömt hälften av vad jag skulle skriva.. men skall försöka komma på allt.. hmm

Först å främst!
    Mammab: Underbart att höra från dig.. har tänkt på dig väldigt mycket! Hemskt att behöva må så dåligt.. jag kan verkligen rellatera till det.. har mina låga perioder oxå då jag inte alls känner för att öppna ögonen på morgonen när man vaknar.. skönt att du har en fin kille som stöttar dig! Ta din tid å ta hand om dig å bebben! Vi finns här för dig! *kram*

Beckah: Va snopet med cdn!! Hoppas du får någon sorts kompensation!

Jessa6: Beklagar med katten! Hemskt när man måste ta sånna jobbiga beslut!! *kram*

Sol: Härleigt att det är på G med Saga.. hoppas det vänder nu å att ni hittar "felet"

annki72
    : Gratta sonen! Häligt med körkort! Inte äns jag har det..*L*

Finns nog mer att kommentera men kommer intepå det just nu..

Namn.. ja det borde ju vara liiite lättare nu när man har bara flicknamn å tänka på men att diskutera detta med R är inte det lättaste.. han e som en mussla! Tänker å tänker för sig själv.. *suck* ingen direkt resspons får jag..

Imon skall vi på vårt första familjesamtal.. är sååå nervös!! Usch.. tänk om detta inte blir bra! Vill INGET annat just nu än att det skall bli riktigt bra mellan oss... vill juh ha vår lilla (stora ihop) familj samlad! Kommer nog gråta ögonen ur mig.. som alltid när jag blir nervös å stressad.. skämmer väl ut mig totalt där imon.. *suck* vill inte gå dit alls bara för den sakens skull...

• FruRundberg
    Theresa1 skrev 2007-04-19 14:57:46 följande:
    har bilringar på ryggen
    Ja jag mää!!! Fyyy f-n för det!!
  • FruRundberg

Ja det gick bra idag.. det var riktigt jobbigt måste jag säga.. innan vi liksom kom igång med samtalet.. det var mest jag som pratade.. men jag hade mycket att säga..
    Det känns bra nu.. att ha börjat! Jag Hoppas å tror att det kommer bli bra det här.. Jag har bara noll tålamod vad det gäller att  ta det lugnt med oss.. Vill juh ha honom här hos mig. Men, vi har kommit överens båda två att vi ska bo isär ett tag till iaf.. Hur svårt det än är att leva ensam..(för min egen del) Så är detta nog det bästa för oss tror jag.

Sen efter det så hade jag min enskilda samtal oxå.. så mycket har jag fått prata av mig.. det är både jobbigt å skönt samtidigt! Det behövs...

Tack alla för era lyckoönskningar!! Det värmer otroligt mycket!

Nu får jag börja laga middag.. *suck* tråkmat som köttbullar (mammascan) å potatis + sås.. Vill ha lövbiff ist!! Men har juh inge pengar förrän imon.. *suck*

Som ni andra redan har sagt.. pengar är skit som ställer till med så mycket elände! Att man ska behöva må dåligt över sånt.. *blääää!*

• FruRundberg
    Trollie skrev 2007-04-19 17:00:49 följande:
    Theresa1 och JoNaLi:Va, jag trodde det var simdynor inför badsäsongen !
    hahaha jaa det kan man juh tro och använda de till.. så bullig som jag är så kommer jag flyta bra i sommar! hehe
  • FruRundberg
    Beckah82 skrev 2007-04-20 13:48:58 följande:
    Samma här sååå himla jobbigt! Innan grav kunde jag få stora luftbollar i buken...nu har jag samma fast luften sitter under revbenen nästan...känns som jag ska sprängas.Frågade läkaren idag vad jag skulle göra...han sa att jag skulle köpa Link på Apoteket vilket jag gjorde...men det är ju bara vanliga tabletter för halsbränna (vilket jag också har så jag köpte dem ändå).Ingen aning. Skulle vilja sticka ner en slang och suga ut all luft...eller trycka ut den eller något...så himla jobbigt.
    Jag har oxå sånna luftbubblor precis strax under revbenen. Det låter om de å spränger ibland så det gör ont.. skitjobbigt! Försöker trycka "ner" de ibland.. men det funkar juh föga..
    Min lilla tös e helvild i magen med! Heeela dagarna håller hon på! hehe undra om hon nånsin sover??!
    Den drömde jag en helt underbar dröm!
    Drömde att hon slog med sina små händer så ena handen kom ut ut magen.. (hehe kanske mindre trevligt men) Men jag fick hålla hennes små underbara fingrar å hand! Kändes såå verkligt! Sen kom hon ut efter enstund å hon var helt underbart vacker! Mycket mörkt hår hade hon. Å blå ögon! Längtar så efter förlssningen nu!
  • FruRundberg

God morgon tjejer!
    Det är underbart väder ute.. blåser nog lite kallt å inte så varm i vinden men det är SOL iaf! Härligt att vakna upp brevid min älskling och solen lyser i ansiktet!

Idag äntligen får vi vara barnlediga å ensamma ihop!! Guu vad jag längtat!! Vi skall hem till några kompisar å äta middag.. min kompis e oxå gravid å har kännt av starka värkar å sammandragningar nu i ett par dagar som avtagit. Hon har BF 22maj. Men Hennes BM har sagt att det förmodligen kommerigång tidigare. Bästan alla i hennes mammas sida har fött tidigare, så risken finns. Det är såå spännande! Längtar tills jag oxå får vår lilla bebbe så vi kan ta mysiga promenader ihop å umgås under mammaledigheten.. skönt att inte vara "ensam".
    Nu snart får vi dra hem till mig.. han har ingen frukost hemma! *suck* haha ja ibland kan det vara bra med 2 hem
    Igår var jag å barnen på Gbgs nya barn land som heter Lek&Bus landet. Ojojoj va barnen ÄLSKADE det stället!! Riktigt stort 5000kvm men lite dyrt, 100kr/barn men då får de springa å leka där i 3timmar väldigt uppskattat å faktiskt så var det värt pengarna tycker jag. Ville springa runt där själv å krypa runt, men kände att jag inte hade kommit så långt med magen haha hade nog fastnat i något å inte kommit ut..

littlebaby:(
    " target="_blank">www.youtube.com/watch
    = Han är så grym på att dansa hahahahah så rolig) DENNA VAR JUH HUR GRYM SOM HELST!!

Vallmar: Grattis i efterskott! Även grattis till dig Halvblod!

L2K: Jag förstår det där med barnen.. hehe ibland undrar jag om det inte finns någon reklamationsrätt på dessa ungar! Kan man gå till förlossningen å säga att näe detta var inte riktigt vad jag hade tänkt mig.. hehe efter 8år! haha undra vad de hade sagt..

Lääängtar verkligen efter att få vara barnledig.. en natt bara men ändå.. det var evigheter sedan.. å när man har de jääämt, och helt ensam så behöver man verkligen få vara ifrån de. Känner ingen som helst skuld i att vilja vara ifrån de. Det hade jag i början.. men nu är det bara skönt.

Nä om maninte ska gå hem nu, barnen är hungriga! hehe å killen är iväg å besiktigar bilen. Han hoppas på att få såld den snart.

Kram på er tjejer å ha en underbar dag allihop!!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3