Inlägg från: FruRundberg |Visa alla inlägg
  • FruRundberg

BF Juli-07 Nr3

Hejsan!

Denna gången har BF enligt SM och UL vart väldigt lika. Enligt SM så ska lilla Wilda komma den 6juli och enligt UL ska hon komma den 5 juli hehe så det är juh ingen skillnad egentligen.

Dottern kom BF+5 och Sonen kom BF-6 så det skall bli spännande å se när denna lilla dam behagar sig ut!

Åh min SISTA natt inatt! Sen är jag "ledig" i 1år minst! Har inte sovit så bra nu på dagen men det struntar jag i! Är skit trött  men det är bara denna natten kvar nu så det kan jag tåla.

Skall göra mig iordning nu och åka till tjörn på kalas! Middag å massa gott! Sen raka vägen till jobbet.

Igår öppnades Liseberg och R var med alla barnen dit idag. Han köpte guldpass till de alla tre. Som ska hålla hela säsongen!! Men fy va dyrt det var hehe 3435kr gick det på! men det är det värt! Vi kan juh inte åka iväg på nån direkt semester iår så barnen får iaf kul. Kan vi åka dit mycket oftare så de kan åka å ha skoj iaf!
    Nä nu ska jag duscha å sen åka!
    Ha det gott alla!

♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla Wilda i magen!! BF 070705♥
  • FruRundberg
    Norrbagge skrev 2007-04-29 20:51:12 följande:
    föresten, är det ngn som vet; det är inte "farligt" att ha lite ilningar och molvärk "down there" va? Tänker att bebben kanske vänt sig eller ngt. Men jag blir lite fundersam bara eftersom att jag haft mkt sammandragningar igår & idag. Inte så att jag blivit orolig för så ont har det inte gjort.Sen har jag ett problem. [också en intim och piiinsam sak:]Då jag kissar och har torkat mig och ska ställa mig å dra upp brallorna, så liksom kommer det ytte-pytte lite urin, som om trycket av bebisen pressar ut de sista dropparna eller ngt.. Vaffan.. hur kul är det liksom?Sen så har jag väldigt mkt super tunna å färglösa (luktlösa också) flytningar.. blir blöta fläckar rätt ofta; mer än en gång har jag funderat på om jag läcker fostervatten..Hilfe.-säg att jag inte är ALONE?
    Jag har oxå väldigt ofta..(varje dag) blöta fläckar på trosorna. Har hela tiden trott att det är bara vanliga flytningar.. men de e juh helt färglösa å luktlösa som dina.. hmm kanske borde kolla upp det.. :-S
  • FruRundberg

Usch eller kanske ännu "värre"..kiss?? huuuaaa.. man kanske läcker där utan att veta det??! Fyyyy!!

• FruRundberg

Hej alla! Det var ett tag sen jag skrev igen.. känns det som. Är hemma hos killen, han tittar på fotboll å jsag sitter här framför datan Han är helt inne i den å skriker till emellanåt.. hehe pratar tom med spelarna som de vore här hemma med oss..*ler*

Har nyss ätit kladdkaka med vanlijglass! mmm va gott!

Mjukis: Tänker på er.. förstår att det måste vara svårt för er.. *KRAM*

Min lilla tös e oxå helt tokig! Sparkar å slåss dagarna i ända..*ler* hehe man kan faktiskt undra om hon nånsin sover!?
    Hon låg med huvudet ner sist å hoppas att hon ligger kvar så tills det är dags! Men jag vet inte om hon ligger så nu.. med tanke på så mkt som hon rör sig!

Imorgon skall vi åka till ULLARED å handla! Har verkligen sett fram emot det att köpa in det som fattas. Hart de vagn kuddar å täcken där??Nån som vet?

Hart en kudde till spjälsängen men den var juh från 1år! Så det måste jag oxå skaffa.

Nä, nu skall jag sätta mig breve killen å mysa lite trotts fotbollen
    Får ont i magen av att sitta här i fotöljen med magen klämd.. måste sträcka på mig lite

Ha en underbar kväll nu tjejer!

Kram

• FruRundberg
    SyrranH skrev 2007-05-02 22:23:54 följande:
    JoNaLi:När jag var i Ullared hade de täcke och kudde till såväl vagn som till säng plus en maaaassa annat!
    Åh va bra! Skall kolla! Hade de bebisakerna väldigt utspridda eller samlade på ett ställe? Har bara 2 timmar på mig att gå runt där då killen inte vill ta ledigt från jobbet för att shoppa hehe aja jag får vara nöjds att komma dit iaf!
  • FruRundberg
    Vickyb skrev 2007-05-03 09:28:14 följande:
    Någon mer än jag som har fruktansvärt kort stubin ibland. Blir TOKIG på min dotter som inte lyssnar.. gör tvärtemot.. Nu som tex i morse när hon tog tag i schampo flaskan och tryckte ut allt mitt schampo och när jag sa åt henne att sluta och ta bort den så tryckte hon på ännu mera.. Då blev jag förbannad.. och sa åt henne att gå in på rummet.. och då spottar hon.. gaaaaaaah jag blir tokig på denna unge!!!!!!!!! Blir rasande när hon inte lyssnar!!!!!!
    hehe joo jag! Min dotter har sina perioder emellanåt då hon e heelt hopplös. Nu har juh hon svårt för hon svårt att kontrollera sina handlingar.. (hon är alldeles för impulsiv och har VÄLDIGT svårt att kontrollera sig och sina handlingar) Men trotts detta så kan man bli helt skogstokig på henne. Och hon e trotts allt 8år så hon vet juh vad som är rätt å fel. I allmänhet iaf.
    Men vi jobbar mycket på att hjälpa henne när hon har det svårt.. fast ibland är det jobbigt då tålamodet tryter och man känner sig irriterad å frustrerad på henne. MEn man får bara bita ihop..

Ja iaf.. det jag ville komma var iaf att min tålamod finns knappt inte å man bara har lust att skrika å gapa så hela Gbg hör.. men det hjälper juh inte..
  • FruRundberg
    solstraalen skrev 2007-05-03 10:27:51 följande:
    Har hört att deras filtar ska va poppis, stämmer de?Vet du om man kan se dom på bild på någonstans`?
    www.meandi.se/
  • FruRundberg

Hehe jag har samma problem..*ler* Men denna gången gick hissen upp för mig

• FruRundberg

Nja.. inte direkt tröttna på den.. men man känner verkligen skillnad från vecka till vecka hur jobbigt det blir med att andas..gå, sova.. ja röra sig över huvutaget
    Längtar ju såklart efter bebi jätte mycket å skulle inte ha något emot att hon kom lite tidigare.
    Men annars mår vi bra just nu. Mitt humör å psyke går lite upp å ner men annars är det faktiskt väldigt bra just nu. Förrutom de då
    "wilda" är skogstokig i magen å jag e lite rädd för hur det kommer att gå när hon e här.. Så som hon håller på i magen hela dagarna..*ler*

Hur mår du annars då? börjar du tröttna?

• FruRundberg

Ja jag gillar det skarpt! Men inte killen tyvärr.. så vi kallar henne för wilda nu å jag hoppas lite samtidigt att han vänjer sig till det hela hehe
    men annars lutar det åt Thea eller Oliwia mest.
    men vi får se vad det blir.. R e helt hopplös att prata med.. han vill "suga på" namnen ett bra tag innan han öppnar munnen..

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3