Hey girls!
Börjar kommentera där jag slutade läsa igår.
Beckah: Hehe ja jag känner lite igen det där.. med killen. Han gnäller över att han jobbar hela dagarna å e såå trött när han kommer hem.. eller hit.. ja då får man höra hur bra man har det som e hemma. (som att jag inte jobbar längre!)
Du har det bra som kan å hemma gravid å allt.. måste vara skönt säger han..
*suck* han har inte fattat nått..
Som att det är en picknick att vara gravid jämt men stor mage, andnings-svårigheter.. jobba natt å vara dödenstrött jämt. Å att bo själv å göra ALLT helt själv + 2 barn på det.. sen kommer han hit, gärna efter jobbet å vill ha middag.. (jag lagar nästan jämt middag runt den tiden han kommer) MÄN!
Fast han ställer dock upp på mig vääldigt mycket med så jag skall väl inte gnälla..
Föresten, den tråden du hade startat med sånna knäppa saker som männen gör eller säger när man e gravid eller på väg att föda är juh helt underbar!!

Skrattade så mkt igår kväll när jag läste det så jag fick nästan inget luft! haha.. R säger till mig.. ta det lugnt nu så du inte får kramp i magen.. jag vill inte åka in nu, hehe (det var fotboll på tv!

)
L2K: Jo min bebbe använder oxå min urinblåsa som nån boxnings-säck!

Eller så kickar h@n mot sidorna som tusan.. å det gör skit ont ibland.. måste vara typ njurarna eller nått som får sig en smäll för ibland känns det som man kan ramla ner av slagen!

hehe tok unge!
SUG: Jag har blitt SJUKT sugen på TIPPTOPP glassen!! Kan äta huur många som helst!! Synd att de e såå dyra bara

hehe.. måste nog gå köpa mig en sådan sen, igen!
åååh jaa jag e oxå sugen på bakelser!! Men vågar inte äta sånt.. då e jag verkligen fast! Har redna fastnat på glass fronten! Min mamma gick upp 24kg med mig för hon var sugen på bakelser.. jag VÄGRAR!!!
Hehe.. igår så försökte vi mysa lite i soffan jag å killen, men ALLA barnen var på oss hela tiden å skulle ha uppmärksamhet.. tänk sa R, om 10 år skulle vi kunnat vara själva å ha vuxna barn å bara oncentrerat osspå varandra.. men nä.. då ska vi ha en 4:e å får ingen frid förräns om ca 18-20år!! hahahaha.. ja å säkert kommer vi skaffa oss en 5:e unge med säger han!!

hahaha han e go han! tssss..
Hicka: Jo tack min bebbe har hicka jämt!

ja flera gånger om dagen iaf..
Välkommen Donna69!
Ja undrar hur det går för annki72??
Oj nu blev det långt!!

Hoppa över om ni inte orkar läsa!