Inlägg från: FruRundberg |Visa alla inlägg
  • FruRundberg

BF Juli-07 Nr3

GLAD PÅSK TJEJER!!!!

Skall iväg till min älskling å äta middag.. skall vila lite först då jag skall jobba inatt igen.
    Fy.. det känns verkligen kämpigt att jobba natten nu.. magen är stor.. böja sig å springa på akuta saker är inte vad man vill göra nu. Längtar till den sista aprill då jag slutar! Det är juh inte så långt kvar nu..

Längtar mer å mer till den 12 april Men snart e det här!hihihi

Legvisande.. ja det hände lite då å då.. men inte så ofta faktiskt.. har juh mina ungar med mig nästan överallt så de orkar väl inte..hehe.. sen ser man juh inte purung ut längre

Kram på er jäntor! Ha en underbar påskafton!!
    ♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
  • FruRundberg
    Jessa6 skrev 2007-04-08 20:30:58 följande:
    Inget kul på tv, blev att rasta oss med lite "vuxenlek" i soffan istället Nu ska vi gå till goda vänner och kolla film, ha en trevlig kväll tjejer!
    Hihihi!! Jag å älsklingen försökte igen med vuxenlek innan jobbet å det gick jättebra!! Ååh va jag längtat! Räcka ut tungan
  • FruRundberg
    Min graviditet - BF Tors 5 jul 2007
    Uträkning utgår från dagens datum: Mån 9 apr 2007
      Din graviditet startade Fre 29 sep 2006
      Din menscykel är ca 28 dagar
      Du blev gravid ungefär Fre 13 okt 2006 (ägglossningen)

Du har gått 192 fulla dagar av 280
      Du är i vecka 28
      Du har gått 27 fulla veckor och 3 fulla dagar (v27+3)
      Du är i 6:e kalendermånaden
      Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden)
      Du är i trimester tre
      Du har 88 dagar kvar till förlossning

Gör som ni andra gjort med

Mammab: va skönt att allt gick såppas bra som det ändå gjorde! å inget värre hände!

Åh längtar tills på torsdag!!! Då är det KÖNS UL!!!  

• FruRundberg
    Good morgning girls!

Usch va jag e trött.. skulle helst av allt vilja lägga mig i sängen igen å sova ett par timmar.. men det kan jag inte.. MÅSTE verkligen städa här hemma.. ser fördjävligt ut! Sand å grus över hela hallen..fattar inte hur ungarna lyckas få med sig hela sandlådan hem.. fast de inte leker i sandlådan längre.. hehe
    Sen måste jag tvätta.. vika kläder.. moppa golvet.. *suck*
    Kanske ska jag lägga mig iaf??

Nä nu ska jag ta mig en STOR kopp kaffe å äta lite rostade mackor men marmelad å ost.. blev såå sugen på det..
    Sen senare bär det av till min psykolog.. känns alltid lite jobbigt innan man kommer dit..

Mammab: Va skönt att knät e lite bättre idag.. Kanske ska kolla upp det med magen.. inte för att jag tror att det är någon fara men ett falle ändå ett fall å du  har juh lite molvärk.
    Bara så du kan slappna av å inte behöva tänka på det..

*kram*
  • FruRundberg
    Sol: KÄMPA på nu!! Du kommer att klara det!
  • FruRundberg

Vi ska äta Lasange idag med vitbröd.. fusk lasange.. blandar pulver till köttfärs hehe  men det blir gott med lite extra vitlök till bara!

Här står det still med idéer till mat.. hatar egentligen att behöva stå o kocka.. killen lagade ALLTID nästan maten.. förutom då när han jobbade.. men alltid annars.. å RIKTIGT god mat oxå! *saknar*

Igår mätte jag SF måttet själv.. då blev det ca 28-29 OM jag nu mätte rätt..det vet jag juh inte..  jag får vänta ända tills 22 april innan jag vet igen..

• FruRundberg
    Hey girls!

Börjar kommentera där jag slutade läsa igår.

Beckah: Hehe ja jag känner lite igen det där.. med killen. Han gnäller över att han jobbar hela dagarna å e såå trött när han kommer hem.. eller hit.. ja då får man höra hur bra man har det som e hemma. (som att jag inte jobbar längre!)
    Du har det bra som kan å hemma gravid å allt.. måste vara skönt säger han..
    *suck* han har inte fattat nått..
    Som att det är en picknick att vara gravid jämt men stor mage, andnings-svårigheter.. jobba natt å vara dödenstrött jämt. Å att bo själv å göra ALLT helt själv + 2 barn på det.. sen kommer han hit, gärna efter jobbet å vill ha middag.. (jag lagar nästan jämt middag runt den tiden han kommer) MÄN!
    Fast han ställer dock upp på mig vääldigt mycket med så jag skall väl inte gnälla..Räcka ut tungan

Föresten, den tråden du hade startat med sånna knäppa saker som männen gör eller säger när man e gravid eller på väg att föda är juh helt underbar!! Skrattade så mkt igår kväll när jag läste det så jag fick nästan inget luft! haha.. R säger till mig.. ta det lugnt nu så du inte får kramp i magen.. jag vill inte åka in nu, hehe (det var fotboll på tv! )

L2K: Jo min bebbe använder oxå min urinblåsa som nån boxnings-säck! Eller så kickar h@n mot sidorna som tusan.. å det gör skit ont ibland.. måste vara typ njurarna eller nått som får sig en smäll för ibland känns det som man kan ramla ner av slagen! hehe tok unge!

SUG: Jag har blitt SJUKT sugen på TIPPTOPP glassen!! Kan äta huur många som helst!! Synd att de e såå dyra bara hehe.. måste nog gå köpa mig en sådan sen, igen!
    åååh jaa jag e oxå sugen på bakelser!! Men vågar inte äta sånt.. då e jag verkligen fast! Har redna fastnat på glass fronten! Min mamma gick upp 24kg med mig för hon var sugen på bakelser.. jag VÄGRAR!!!

Hehe.. igår så försökte vi mysa lite i soffan jag å killen, men ALLA barnen var på oss hela tiden å skulle ha uppmärksamhet..  tänk sa R, om 10 år skulle vi kunnat vara själva å ha vuxna barn å bara oncentrerat osspå varandra.. men nä.. då ska vi ha en 4:e å får ingen frid förräns om ca 18-20år!! hahahaha.. ja å säkert kommer vi skaffa oss en 5:e unge med säger han!! hahaha han e go han! tssss..

Hicka: Jo tack min bebbe har hicka jämt! ja flera gånger om dagen iaf..

Välkommen Donna69!

Ja undrar hur det går för
    annki72??

Oj nu blev det långt!! Hoppa över om ni inte orkar läsa!
  • FruRundberg

Zandrisen: Åh där sa du något!! Det skall jag defenitivt köpa ist! (Stavade jag rätt??) Tänkte inte alls på att det fans såna paket! åh du har räddat min dag!

Lindisen: Lycka till, längtar efter mitt IMON!!!! Tjihooooo!!!

Mammab: Nä du inte dålig mamma! Jag äter jämt upp mina barns godis om det finns nått kvar efter de.. hehe.. eller hmm det lät juh inte så snällt..*ler*

• FruRundberg
    zandrisen skrev 2007-04-11 09:58:03 följande:
    Teen, vi såg också "300" igår, vet inte om jag tyckte den var SÅ bra... Fast det bästa var såklart bildspelet, SÅ snyggt gjord film! Synd på SL-kortet, sånt är alltid SÅÅÅ surt! Ang mjölk-läckage, så har jag bara "gult klegg" (som hallonfot det så målande beskrev det som ) än så länge...
    Mina bröst läcker oxå sånt gulaktigt klegg..ibland lite vitare å ibland bara klart.. men så fort man klämmer lite på de så kommer det.

Det märkte även killen sist! Han gapade stort å såg helt förundrad ut! Du! Sa han.. det kommer mjölk från dina bröst!
    Hehe..ja..det börjar produceras nu sa jag..
    Men måste man inte suga på brösten för att det skall komma sa han..
    Nä..
    Är du säker?? Å så tittade han lite misstänksamt på mig..
    hahaha ja jag e säker sa jag..*ler*

Men sen tyckte han bara det va roligt..

oj nu blev jag kanske lite för privat igen??.. Generad
  • FruRundberg
    mrsbygg skrev 2007-04-11 12:46:19 följande:
    haha gulligt...ja sa nyss till sambon att mina tuttar läcker igen..hans komentar.."jag kan gärna ligga brevid å torka me papper " stackarn är översexuell just nu haha...allt för att få se lite boobs...
    Haha.. ja stackarn!
    killen han vet inte hur han skall hantera mig nu.. jag vill juh HELA TIDEN! haha.. men men.. å vi som skulle ta det lugnt!

Ge han lite smakprov.. Räcka ut tungan huu...eller inte...*ler*
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3