Inlägg från: FruRundberg |Visa alla inlägg
  • FruRundberg

BF Juli-07 Nr3

Hehe ja de stora barnen blev lite gröna i ansiktet då jag sa att de troligtvis fick äta upp all gröt själva då det stog på paketen att de skulle gå ut i JUNI iår! hahaha.. ja så kan det bli!
    Så inom de närmsta månaderan så blir det till att äta upp babygröt!! Om vi nu inte hittar någon som har en liten bebis som vill ha det*ler*

Detta var första gången vi var där så vi tyckte det var helt oki... men har det vart större så kan man juh tycka att det var lite sämre.. får se igen nästa år hur det blir.. om det kommer.

♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla dottern i magen!! BF 070705♥
  • FruRundberg

Hey girls!

Idag har jag försökt göra lite fint på balkongen.. har INGA pengar så det blir inga blommo eller något sådan fint tyvärr här.. men har mina gamla plastmöbler som jag gjorde rent å ställde de så fint det gick.
    Skulle vilja städa lite hemma oxå men jag orkar bara inte.. ingen lust!
    Nä.. får duscha nu.. skall åka till Tjörn om en stund!
    Ha det gott tjejer!!
    Kram!

mrsbygg skrev 2007-04-15 10:18:42 följande:
    måste fråga en liten pinsamt eller ja intim fråga..när ni får orgasm, får ni oxå hemska sammandragningar?fick det igår nämligen. jätte obehagligt..inte orgasmen då, utan sammandragningarna
    Jo riktiga sammandragningar som gör lite ont oxå. Det har jag fått efter.. men de försvinner ganska fort och återkommer inte så jag tänker inte så mkt på det.. Hade de hållt i och kommit igen så hade man nog fått tänka en gång till över att ha sex hehe..
  • FruRundberg

Usch.. nu när jag kom hem idag så har jag kännt mig sååå nere.. känner mig såå ful å FET!! Bebismagen finns där men jag känner mig så J-la fet utanpå om ni förstår.. man känner fettet hänger över trosorna nästan.. tittar på era fina bilder på era fina magar å jag känner mig som en fet boll..
    Usch.. jag skulle vilja oxå ha en fin mage! Vägde mig å det visade 8,5kg + Jag e inte så lång..160 å vägde redan innan 5gk för mycket.. minst! Så jag känner mig som en flodhäst..

förlåt att jag gnäller.. 8,5kg kanske inte e så mkt  egentligen.. men själva känslan av att känna sig så ful å fet.. usch.. vill bara att bebi vill komma nu så jag kan tänka på att gå ner i vikt.. hemska tanke va? Jag som BARA enbart är sugen på en massa onyttigt oxå.. å har sååå svårt att låta bli.. HUR skall man göra!?

Kram på er tjejer.. det är så skönt att ha er här.. flåt för mitt depp inlägg...

• FruRundberg
    zandrisen skrev 2007-04-15 23:36:16 följande:
    Jonali, känner precis som du. Fasade över att ta magbild nu ikväll, och mycket riktigt så kunde man riktigt se hur kroppen riktigt sugit åt sig allt fett under veckan som gått... Hjälpte inte att jag varit och shoppat mammashorts idag, och fick lov att köpa en storlek större än jag brukar... Försöker dsperat tänka att det mesta försvinner sen, fast jag vet att så inte är fallet för mig iaf... Och du, jag har gått upp mer än dig, och hade dessutom några kg för mycket innan Bläääää för speglar säger jag bara!
    Ja vist e det HEMSKT när amn känner sig så.. har inget att ta på mig alls.. bara mina mamma byxor.. å de dör jag i när det är såhär varmt...
    När man ser sig själv i spegeln försöker jag säga å va fin jag e med min gravida kropp .. är juh stolt över att vara gravid.. men denna fetto känsla e hemsk! Känns som magen å ryggen bara suuuger åt sig alla kilon som kommer.. nu har låren oxå börjat springa ikapp.. blä!!
    Jag känner oxå så.. att det mesta försvinner nog sen.. men jag har såååsvårt att gå ner i vikt.. jag kan träna i all evighet änns det som innan man ser eller känner någon skillnad.. det är så deppigt. Men men.. vi får väl försöka att njuta ist för att se det hemska i det.. hehe.. har inte tatt magbild alls lika punktligt nu för jag bara kräks när jag ser mig själv på bild.. ser verkligen ut som en boll...huuu..Skrikandes

åh nu har jag fått gnälla lite mer..
  • FruRundberg
    zandrisen skrev 2007-04-15 23:49:01 följande:
    ...Jo, den där ryggvalken som envisas med att växa, är den inte ruggigt hemsk...??? Mina lår är MAFFIGA, det är nog det ord som passar bäst...*gnäller ikapp*
    Jo den är fördjävlig.. bh bandet drunknar där emellan!  Känns skönt faktiskt att man inte e ensam om att känna sig som en svullen boll!
  • FruRundberg

Ja jag skall väga iaf runt 55-56kg jag med.. å nu när jag tänker efter så hade jag 7-8kg övervikt innan jag blev gravid!! ååhh varför kan man inte bara släppa det!
    Men jag SKALL KLARA det å bli iaf så som jag var innan.. sen får man ta det därifrån..
    Har juh såå dålig självkänsla och självförtroende vad det gäller mitt utseende å kropp så jag måste verkligen klara av att gå ner i vikt sen.. annars vågar jag mig inte ut.. alls.

• FruRundberg

Hejsan tjejer!

Usch jag har oxå börjat få ont i ryggen.. fast dock bara på höger sida.. det knakar som bara den i ryggen när man ska resa sig upp. Böja sig efter saker går inte.. bära det går men vissa rörelser gör bara såååå ont! Är det början till foglossning eller ischjas? Kanske bara vanlig ryggont..?
    Skitsamma.. ont gör det iaf.. har bara en vecka kvar på jobbet.. slutar på måndag morgon den 30 april!!

Jag är väldigt nyfiken på vad jag har för S/F mått.. ska till BM den 26 april.. så detär en vecka kvar! *suck* vill helst veta nu!
    Vågar ine börja mäta själv.. blir nog bara fel då.

Tycker att även jag har en enorm mage! Får oxå blickar av folk som ser lite förundrade ut å ställer en massa frågor..
    -Du måste vara vara väldigt stor för v29??
    *suck* vad ska man säga? Ja visst e jag! Eller nä tycker du?? Är så trött på alla dessa kommentarer..

• FruRundberg
    Milla med killar skrev 2007-04-17 09:50:45 följande:
    Ja...förstår deg Jonali för jag är egentligen inte speciellt stor men folk säger -Vad tjock du är, Hej tjockis osv hela tiden.Man känner sig som ett fetto till slut.Eller -Oj nu syns det att du gått upp och så ..Fan jag blir så irreterad på det. Kan man inte bara peppa de som är gravida och säga -Vad fin du är i stället!!Vi får peppa varann här stället1Och du har ju en underbart fin mage Jonali så det så Kram Milla
    Tack! Ja var inne å kika på din fina mage! Va stolt över den å njut av att inte vara så "stor". Tycker jag blir rundare å rundare för varje dag.. skall lägga in två bilder på min BOLL till mage.. för jag e verkligen RUND som en boll över mage å rygg... ser inte klokt ut..Generad

Tagit själv med mobilkamera så jag vet inte hur bra det egentligen är de korten.. men snart kommer de..*skämms*

Kram!!
  • FruRundberg
    Beckah82 skrev 2007-04-17 10:19:15 följande:
    Usch så¨jobbigt för er som har små sjuka barn! Har inte skrivit det innan, men jag följer ju samtalet om Saga tex här i tråden (vill bara såga att jag inte ignorerar iallafall ).***Jag har ett friskt barn för tillfället...han är bara STOR! Ikväll ska jag på föräldrarmöte för dem med barn som ska börja mellanstadiet till hösten. Det blir ju ny skola. Jösses! Mellanstadiet....och en nyfödding....samtidigt och inget däremellan hahaha Läskigt. Jag minns när jag fick hem papper när han var 5 år (han skulle fylla 6) om att han skulle börja skolan till hösten...då kom ett par tårar när han blivit så stor.
    Hehe.. ja min "lille" pojk skall börja i skolan till hösten.. Kan inte tro att det är sant på något sätt.. en som börjar trean å en som ska börja i förskolan.."nollan" som vi kallar det här..*leR*
    Å en liten bebbelina! Ojoj.. nu ska man börja om från början igen..
  • FruRundberg
    Beckah82 skrev 2007-04-17 10:36:31 följande:
    JoNaLi: Precis...som att börja om från början! *pust* hehe.Victor är ju lixom självgående...kan vara hemma själv, kan göra mackor att äta om han blir hungrig, kan tvätta sig, städa rummet, välja kläder och klä på sig osv osv osv osv....blir verkligen att gå tillbaka 10 steg att få en bebis
    Ja tom Liam e mer eller mindre självgående. Han e 6år å klarar sig jättebra själv för det mesta, han har juh sin storasyster som han gärna tar efter å vill vara lika självständig som hon är. Han kan tom vara ensam hemma kortare stunder. Jätteduktig!
    Nu kommer man vara helt upptagen i princip med en liten bebbe..*L* hehe vilken omstälning!
    Men kul ska det bli!!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3