zandrisen skrev 2007-04-15 23:36:16 följande:
Jonali, känner precis som du. Fasade över att ta magbild nu ikväll, och mycket riktigt så kunde man riktigt se hur kroppen riktigt sugit åt sig allt fett under veckan som gått... Hjälpte inte att jag varit och shoppat mammashorts idag, och fick lov att köpa en storlek större än jag brukar... Försöker dsperat tänka att det mesta försvinner sen, fast jag vet att så inte är fallet för mig iaf... Och du, jag har gått upp mer än dig, och hade dessutom några kg för mycket innan Bläääää för speglar säger jag bara!
Ja vist e det HEMSKT när amn känner sig så.. har inget att ta på mig alls.. bara mina mamma byxor.. å de dör jag i när det är såhär varmt...
När man ser sig själv i spegeln försöker jag säga å va fin jag e med min gravida kropp .. är juh stolt över att vara gravid.. men denna fetto känsla e hemsk! Känns som magen å ryggen bara suuuger åt sig alla kilon som kommer.. nu har låren oxå börjat springa ikapp.. blä!!
Jag känner oxå så.. att det mesta försvinner nog sen.. men jag har såååsvårt att gå ner i vikt.. jag kan träna i all evighet änns det som innan man ser eller känner någon skillnad.. det är så deppigt. Men men.. vi får väl försöka att njuta ist för att se det hemska i det..

hehe.. har inte tatt magbild alls lika punktligt nu för jag bara kräks när jag ser mig själv på bild.. ser verkligen ut som en boll...huuu..

åh nu har jag fått gnälla lite mer..