Inlägg från: FruRundberg |Visa alla inlägg
  • FruRundberg

BF Juli-07 Nr3

Beckah82 skrev 2007-05-03 11:04:28 följande:
    Tog du upp "Alveline"? hehe
    Jo det gjode jag.. men nä.. det var för "likt" hans kompis dotter som heter Novalie haha.. hur han fått ihop det vet jag inte.. men det gick tyvärr inte hem.. Gillade oxå det namnet mycket

Nä.. nu måste jag iväg.. till banken å sen till min "huvudrensare" hehe.. hon är GULD värd!
    Sen till ULLARED! tjihooo!

Ha en underbar dag girls!!
     Kraaam!!
    ♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla Wilda i magen!! BF 070705♥
  • FruRundberg
    Lindisen81 skrev 2007-05-03 11:09:49 följande:
    gu va svårt det är att andas utan att det ska göra ont!!!! känns som om luften inte kommer fram som den ska. men men, tittar på magen, småler för mg själv och är trots allt väldigt nöjd med min situation just nu! (vill ha sex, men e inte det minsta sugen, hur går det ihop...???????????)
    :-d HEHE JA JAG E SJUKT SUGEN PÅ SEX!! å har vart det hela graviditeten.. men nu får jag så ont i magen under å efter så det blir inte alls så kul som man vill tänka sig..
    Å ta det lugnt.? Ja det har vi försökt.. men hehe vi är vildare än så..Generad
    så det får man vänta med till sen.. hoppas det inte blir tvärtom effekt bara efteråt.. att man inte alls sugen å vill inte mer överhuvudtaget.. *skrämmande tanke*
  • FruRundberg
    Beckah82 skrev 2007-05-03 11:15:40 följande:
    Ja vill också ha en midsommarbebis
    hehe me too.. ååh va jag längtar!
  • FruRundberg

Nä.. men jag skulle juh gå!

hehe

*fastnat i stolen*

Nä nu MÅSTE jag gå.. Ha det gott!

• FruRundberg

Hej tjejer!

Låter som det händer saker här! Hoppas dock att det inte kommer ut någon prematurbebi på ett bra tag iaf! Så de får växa till sig mer de små liven!
    Hoppas det inte Alvin bestämmer sig för att komma ut på några veckor än Beckah!

Igår fick min kompis en liten son!! Åhh va jag längtar nu efter min lilla sessa! Hon hade BF 22maj men gossen ville ut nu Längtar så efter att få se honom!

Nu skall jag duscha å sen ska jag å sonen till Liseberg en sväng.. så han får åka lite

R och de stora barnen är i Danmark på fotbolls läger. Kommer dock hem imon. Men det är lite skönt att få egentid med sonen. Det blir juh sällan så tyvärr då man bor ensam med barnen.. men det blir nog lättare sen när vi flyttar ihop.

Min lilla sessa mår bra.. lika aktiv som vanligt är hon i magen.. fast jag njuter bara.. vet iaf då att hon lever å mår bra Har haft lite ont i mon ischjas nerv då jag höll på som bara den igår med städning å allt.. Men inga direkta SD.. hade lite mer igår än vanligt.. men det var juh för jag höll på. Men ont gör de inte så jag oroar mig inte. Usch hehe jag som kom ihåg nu hur OROLIG jag var i början om ALLT!! tur att man slappnat av lite.

Vi var juh på Ullared i förrgår.. fick handlat en hel del Men vi har juh 4 barn nu att handla för så det blidde inte så mkt kläder till Wilda som jag hade önskat. Men såg sen hemma att jag har juh HUR MKT som helst!! haha så jag tror jag klarar mig de första månaderna iaf!

Ha en fin å lugn dag allihopa!
    Kram!!

• FruRundberg
    zandrisen: Ja det är bestämt att vi SKA det Men inte riktigt NÄR det blir.. vi vill det båda två.. men just nu känns det inte så bråttom.. Vi vill inte rusa för fort fram igen å "förstöra" set som vi håller på å bygger upp igen. Men det är iaf bestämt att vi ska! *ler* Jag är jätteglad!
  • FruRundberg

ÅÅhh!! Nu är det bara 60 dagar kvar tills min lilla skatt kommer!! Kan inte fatta!!

• FruRundberg
    zandrisen skrev 2007-05-07 16:03:06 följande:
    Har precis kommit hem från läkarbesöket på spec-mvc. Man gjorde tillväxt-ul och kollade livmoderhalsen med vul. Bra nyheter:* livmoderhalsen har inte krympt nåt mer * bebis hjärta slog fint och såg normalt ut* jag får vara uppe mer, men skall lägga mig direkt om jag får SDDåliga nyheter:* Vår grabb väger 1,8 kg. Snittvikten för att barn i v 28 är 1 kg.    Med andra ord: HAN ÄR STOR.* När man har den formen av diskbråck som jag har så får man inte ta ryggmärgsbedövning.Alltså: Jag kommer att föda en jättebebis UTAN bedövning!!!!! Det var till och med så att läkaren ifrågasatte om man räknat rätt på BF, men sen kollade hon ju journalen och såg att jag ätit pergo och varit inne på vul för att kolla äggblåsor innan ägglossningen när jag blev gravid, alltså är det inte möjligt att man räknat så mycet fel. Varför han är så stor visste hon inte, men underströk att det inte är något fel, det är bara ett stort barn helt enkelt... Jag känner att hela min planering runt förlossningen har gått åt skogen. Hade en jättebra förlossning med Molly, jag stod upp under hela öppningsskedet och fick ryggmärgsbedövning, och var helt inställd på att det skulle gå att göra på samma sätt den här gången också. Nu kommer jag inte att kunna stå, och jag får inte min bedövnning. Grinade i bilen hela vägen hem.Är plötsligt livrädd för att föda barn!
    Va skönt att allt såg bra ut!
    Och att pojken är stor det är ju positivt på ett sätt.. han får ordentligt med näring å mår bra
    Men förstår fullt ut din rädsla och oro då du inte kan få någon bedövning.
    Min lilla tös var oxå stor så med all sannolrlighet kommer hon vara någonstans runt 4000kg säkert när hon föds..ja om hon nu fortsätter att växa så det knakar. hehe men trotts att det skrämmer mig totalt att få ett större barn.. då mina andra två var "normalstora" så försöker jag tänka positivt.. men men.. det är juh inte säkert att de blir stora bara för att de e större nu.. (man får alltid hoppas)

Kram kram!!
  • FruRundberg

Magmåttet var 109,5cm på nu. Är i v 31+3 idag

• FruRundberg
    Linper: Jag e hemma nu på HP. Har inte haft några större problem alls med varken SD eller foglossning. Men börjar känna av ischjas mer å mer.. (eller hur man nu stavar det )Skit jobbigt ibland!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3