BF Juli-07 Nr3
Nä.. nu måste jag iväg.. till banken å sen till min "huvudrensare" hehe.. hon är GULD värd!
Sen till ULLARED! tjihooo!

Ha en underbar dag girls!!
Kraaam!!
Nä.. men jag skulle juh gå!
hehe
*fastnat i stolen*
Nä nu MÅSTE jag gå.. Ha det gott!
Hej tjejer!
Låter som det händer saker här! Hoppas dock att det inte kommer ut någon prematurbebi på ett bra tag iaf! Så de får växa till sig mer de små liven!
Hoppas det inte Alvin bestämmer sig för att komma ut på några veckor än Beckah!
Igår fick min kompis en liten son!! Åhh va jag längtar nu efter min lilla sessa! Hon hade BF 22maj men gossen ville ut nu Längtar så efter att få se honom!
Nu skall jag duscha å sen ska jag å sonen till Liseberg en sväng.. så han får åka lite
R och de stora barnen är i Danmark på fotbolls läger. Kommer dock hem imon. Men det är lite skönt att få egentid med sonen. Det blir juh sällan så tyvärr då man bor ensam med barnen.. men det blir nog lättare sen när vi flyttar ihop.
Min lilla sessa mår bra.. lika aktiv som vanligt är hon i magen.. fast jag njuter bara.. vet iaf då att hon lever å mår bra Har haft lite ont i mon ischjas nerv då jag höll på som bara den igår med städning å allt.. Men inga direkta SD.. hade lite mer igår än vanligt.. men det var juh för jag höll på. Men ont gör de inte så jag oroar mig inte. Usch hehe jag som kom ihåg nu hur OROLIG jag var i början om ALLT!!
tur att man slappnat av lite.
Vi var juh på Ullared i förrgår.. fick handlat en hel del Men vi har juh 4 barn nu att handla för så det blidde inte så mkt kläder till Wilda som jag hade önskat. Men såg sen hemma att jag har juh HUR MKT som helst!! haha så jag tror jag klarar mig de första månaderna iaf!
Ha en fin å lugn dag allihopa!
Kram!!
ÅÅhh!! Nu är det bara 60 dagar kvar tills min lilla skatt kommer!! Kan inte fatta!!
Magmåttet var 109,5cm på nu. Är i v 31+3 idag