Inlägg från: FruRundberg |Visa alla inlägg
  • FruRundberg

BF Juli-07 Nr3

Calylite skrev 2007-04-11 16:08:20 följande:
    Jessa6 min dator stängde ner varenfa förnster när ja försökte gå in där Finns de ingen startsida man kan gå in på och sen klicka fram dit?JoNaLi haha sliter du ut din stackare som här då människan låssas ju sova ibland för att slippa
    haha jaa de gångerna vi sovit ihop så har han nästan med lite stress försökt att somna fort!! Jag har gett honom tydliga vinkar att jag vill men han e trött.. måste upp såå tidigt imon säger han..*ler* *suck* jaja.. får väl göra det själv då har jag sagt..hehe DÅ blir han lite nyfiken
    ♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
  • FruRundberg

Nu har jag tryckt i mig första glassen för idag.. en tipptopp..*leR* mmmm.. det blev ett paket med 6st små.. måste nog ha en till sen senare men den tar jag efter barnen somnat!
    Nu skall de sova!!
    Hörs sen!

• FruRundberg
    Calylite skrev 2007-04-11 20:43:59 följande:
    JoNaLi ååå TipTop min favvo genom tiderna *läskas*mammab haha, se där ja nasse01 tack, ska göra det. hoppas man får en bra, har endel otur med läkare ibland. tbmh En söt liten mage ju
    Ja visst e den bäst!! Jag bara ÄÄÄLSKAR DEN!!
    Åh vill bara rusa till kliniken NUUU å göra mitt könsUl! hehe men får snällt vänta tills IMON!! hihi kl 13 är det dags då vet vi vem som gömmer sig i min mage!
  • FruRundberg

Nu är det glass å tv 4FAKTA som gäller! Förlossnings akuten..*leR*
    Tack Beckah för påminnelsen!

• FruRundberg

Zandrisen: hehe var precis på väg till sängen.. var bara tvungen å titta in igen en snabbis
    Nu skall jag drömma om min lilla bebbe.. sista dagen ovetande..*leR* hihi Får se om jag har haft "rätt" känningar eller om farmor har haft rätt*ler* vi får se..

God natt tjejer!

Hörs imon!

• FruRundberg
    Beckah82 skrev 2007-04-11 22:36:46 följande:
    JoNaLi...lycka till med att sova hehehe men nästan ännu värre timmarna imorgon förmiddag innan UL det är sååå spännande ju!
    Hihi jaa jag tror inte jag kommer såva så mkt inatt.. är helt uppspeelt här hemma.. ensam å allt.. hehe frågade om R ville sova här inatt..
    Sova??! sa han.. hålla mig vaken hela natten men ar du!? Nä tack jag sover hemma sa han.. Jag ska faktiskt jobba lite innan.. hehe ja ja.. tråkmåns!
    Men han har nog rätt.. han hade inte fått sova en blund han heller! Räcka ut tungan
  • FruRundberg

Heej tjejer!!

NU är jag hemma igen efter en underbar dag!! Nu vet vi!! Vi skall få en FLICKA!!
    En dotter till skall jag få! haha jag som trodde jag såg en snopp!
    R blev så glad! Å jag med! Det är som du sa Lindisen att det blir mer personligt! Det känns verkligen skillnad nu på något sätt.. att veta. Jag e verkligen SKITGLAD!!!!
    Hon ligger med huvudet ner och kissade precis när vi kollade om hon var en hon! haha det var kul att se! Lilla tösen väger ca 1250g!

Sol:
    Jättebra jobbat!

Jen2006: jag har oxå broblem med lathet som gör att jag inte gör mer än vad jag gör.. tränar å så. Jag borde det så som jag känner att man svullnar upp. men men.. om jag känner mig rätt så blir det nog inte mer än promenader då och då!

Zandrisen: Jag e oxå jätteandfådd!! För minsta llilla ansträngning. Känner mig som 70 år med KOL

Glukosbelastning eller vad det nu heter har jag inte heller gjort. De har bara tagit stick i fingret på mig. Har aldrig nämt något om nått annat. Så det är väl olika på olika ställen?

Till lunch blev det kebabsallad för mig.. å självklart blev det en tipp topp efter som efterätt!
    Nu måste jag lägga mig å vile en timme innan jag måste hämta barnen. Skall jobba inatt.  *suck* vill inte men jag har "bara" 6 nätter kvar! Så jag skall hålla ut.. tösen verkar inte gilla att jag jobbar å springer på nätterna.. hon sparkar å slåss som en tok varje gång jag jobbar..

Åh va underbart det är att kunna säga hon till bebben ist för just bebin eller nått sånt!
    hihihi!!

• FruRundberg

Två bilder på tösen finns i fotoalbumet
    Tack för alla gratulationer!! Ja det känns helt underbart!

♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla dottern i magen!! BF 070705♥
  • FruRundberg
    little baby skrev 2007-04-12 21:25:43 följande:
    Jaha då får jag se om jag får sova nåt inatt, är sååå trött, bebis höll mig vaken till och från hela natten så jag sov oroligt, sen var det varmt och allmänt obekvämt kunde inte komma till ro *suck*Jag tror bebisen vände sig tio gånger inatt kändes det som , så intensivt och mycket buffande och sparkande trodde hon typ fick panik i magen så kändes de...visste inte vad jag skulle ta mig till hur jag än låg så sparkade hon...lite obehagligt faktiskt...Nån mer som har en jätte-livlig bebis i magen?
    Jo min bebbe e oxå helvild! Känns som hon nyper mig längst ner på höger sida åch sparkar rejäla sparkar mot revbenen å typ mot magen.. nu ligger hon med huvudet ner så det känns verkligen som om hon "skallar" urinblåsan oxå jämt..*ler* hehe det är sällan lugnt i min mage kan jag säga.. men jag njuter faktiskt av det även om det känns jobbigt å obehagligt emellanåt..
  • FruRundberg

Hej girls!
    Nu är man äntligen hemma efter en lång dag!
    Vi har vart på Baby& barn mässan å det var bra tyckte jag. Ungarna gillade det oxå å sprang runt och åt gratis godis och plockade på sig gratis saker! hehe
    De tog 7(!) paket gratis gröt till sin lillasyster! haha.. så hon har nått att äta sa de.. söta de är!

Sen har vi vart iväg hos min kompis, på hennes sons 2års kalas å ätit en massa gott!
    En riktigt lyckad dag!

Imorgon åker vi till Tjörn och ska på kalas igen! Sola å njuta ska man passa på oxå.. hoppas bara vädret är lika skönt som det har vart idag!

GRATTIS mammab!!

Jag har oxå sug efter alkohol.. till och från. Mest är det oxå rödvin. Älskar nämligen rödvin å tycker det är såå gott. Men självklart skulle man juh aldrig dricka det nu.
    Har dock hällt i mig några flaskor alkoholfritt röd vin å det har vart helt oki när man kännt suget som värst

Har oxå lite mat frågor.. tänkte fixa med lite mat till jobbet sista natten jag jobbar där. Å det är om 2 veckor. Så om någon har tips på något riktigt gott å enkelt man kan ta med vore himla snällt! Varm mat är lite svårare att ta med sig.. men det går att värma om det vore så.

Kram på er alla!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3