BF Juli-07 Nr3

Nu har jag tryckt i mig första glassen för idag.. en tipptopp..*leR* mmmm.. det blev ett paket med 6st små.. måste nog ha en till sen senare
men den tar jag efter barnen somnat!
Nu skall de sova!!
Hörs sen!
Nu är det glass å tv 4FAKTA som gäller! Förlossnings akuten..*leR*
Tack Beckah för påminnelsen!
Zandrisen: hehe var precis på väg till sängen.. var bara tvungen å titta in igen en snabbis
Nu skall jag drömma om min lilla bebbe.. sista dagen ovetande..*leR* hihi Får se om jag har haft "rätt" känningar eller om farmor har haft rätt*ler* vi får se..
God natt tjejer!
Hörs imon!
Heej tjejer!!
NU är jag hemma igen efter en underbar dag!! Nu vet vi!! Vi skall få en FLICKA!!
En dotter till skall jag få! haha jag som trodde jag såg en snopp!
R blev så glad! Å jag med! Det är som du sa Lindisen att det blir mer personligt! Det känns verkligen skillnad nu på något sätt.. att veta. Jag e verkligen SKITGLAD!!!!
Hon ligger med huvudet ner och kissade precis när vi kollade om hon var en hon! haha det var kul att se! Lilla tösen väger ca 1250g!
Sol: Jättebra jobbat!
Jen2006: jag har oxå broblem med lathet som gör att jag inte gör mer än vad jag gör.. tränar å så. Jag borde det så som jag känner att man svullnar upp. men men.. om jag känner mig rätt så blir det nog inte mer än promenader då och då!
Zandrisen: Jag e oxå jätteandfådd!! För minsta llilla ansträngning. Känner mig som 70 år med KOL
Glukosbelastning eller vad det nu heter har jag inte heller gjort. De har bara tagit stick i fingret på mig. Har aldrig nämt något om nått annat. Så det är väl olika på olika ställen?
Till lunch blev det kebabsallad för mig.. å självklart blev det en tipp topp efter som efterätt!
Nu måste jag lägga mig å vile en timme innan jag måste hämta barnen. Skall jobba inatt. *suck* vill inte men jag har "bara" 6 nätter kvar! Så jag skall hålla ut.. tösen verkar inte gilla att jag jobbar å springer på nätterna.. hon sparkar å slåss som en tok varje gång jag jobbar..
Åh va underbart det är att kunna säga hon till bebben ist för just bebin eller nått sånt!
hihihi!!
Två bilder på tösen finns i fotoalbumet
Tack för alla gratulationer!! Ja det känns helt underbart!
Hej girls!
Nu är man äntligen hemma efter en lång dag!
Vi har vart på Baby& barn mässan å det var bra tyckte jag. Ungarna gillade det oxå å sprang runt och åt gratis godis och plockade på sig gratis saker! hehe
De tog 7(!) paket gratis gröt till sin lillasyster! haha.. så hon har nått att äta sa de.. söta de är!
Sen har vi vart iväg hos min kompis, på hennes sons 2års kalas å ätit en massa gott!
En riktigt lyckad dag!
Imorgon åker vi till Tjörn och ska på kalas igen! Sola å njuta ska man passa på oxå.. hoppas bara vädret är lika skönt som det har vart idag!
GRATTIS mammab!!
Jag har oxå sug efter alkohol.. till och från. Mest är det oxå rödvin. Älskar nämligen rödvin å tycker det är såå gott. Men självklart skulle man juh aldrig dricka det nu.
Har dock hällt i mig några flaskor alkoholfritt röd vin å det har vart helt oki när man kännt suget som värst
Har oxå lite mat frågor.. tänkte fixa med lite mat till jobbet sista natten jag jobbar där. Å det är om 2 veckor. Så om någon har tips på något riktigt gott å enkelt man kan ta med vore himla snällt! Varm mat är lite svårare att ta med sig.. men det går att värma om det vore så.
Kram på er alla!