BF Juli-07 Nr3
Jag har ett par lila crocs Visst sticker man ut lite.. men det gör inget! Tycker om färgen!
Jag har ett par lila crocs Visst sticker man ut lite.. men det gör inget! Tycker om färgen!
HEJJA FINLAND! Hoppas de vinner guld nu!! Det var juh aaaaldeles för länge sedan sist!
*kikar in*
Har inte haft varken tid eller ork att läsa å skriva nu på ett par dagar.. Hmm..
Har börjat få ont i ljumskarna.. det liksom ilar till riktigt ordentligt där när jag går.. är det foglossning?
Är trött dagarna i ända.. lägger mig å sover igen efter barnen gått till skola å dagis.. och sover 2-3 timmar till å ändå är jag hur trött som helst på kvällarna.. som nu.. killen e hemma hos sig ikväll..(för en gångs skull ) Så jag tvingar mig vara uppe en stund till då jag vill ha lite "egentid" Men ror jag får ge mig å lägga mig ändå..
Ang BB väskan så har jag inte packat någon än.. men tänker på den varje dag.. men glömmer sen bort den igen..
Kramar till er som har det jobbigt!
Har börjat få ont i ljumskarna.. det liksom ilar till riktigt ordentligt där när jag går.. är det foglossning?
Det är väldigt lugnt här idag.. alla ligger å vilar å sover?
Skall lägga mig i sängen en stund nu å lyssna på min bok å äta lite godis mmm gott!