BF Juli-07 Nr3
Hoppas han kryar på sig snart!
Hejsan!
Ja vikten den ororar jag mig för varje dag.. men va f-n jag gör inget åt det! Nu har min grillchips nojja gått över till negerbollar (chokladbollar till er som Tycker det är ett bättre ord)
Jag kan äta hur många som helst! *fyyy på mig* Å KEXCHOKLAD!! Ååååhhh!!
Ja jag vet.. jag får skylla mig själv!! Har gått upp 10kg sen inskrivningen.. å det får mig att må riktigt dåligt! Men men..
Backah: Hoppas det blir bättre med Viktor snart!!
Idag är det dags igen för mina egna samtal.. har alltid lite ångest att gå dit.. *suck* men det är alltid ändå skönt efteråt..
Kom på att vi ska på en minisemester tripp den 14-17 juni Har bokat en stuga där vi ska bo i 3 nätter.. En liten ö vi Marsstrand utanför Gbg. Hoppas det blir fint väder!! Har fått höra att det är väl inte så smart å då borde du vara hemma å ta det lugnt! Är juh trotts allt i v37+0 då. Men jag skiter i det!! Vad andra säger menar jag! Jag har aldrig vart sån som stannar hemma de sista veckorna oga att bebin kan komma närsom helst.. (självklart då om man inte mår bra) Men annars så har jag vart lika rörlig å hittat på grejer totts stor mage å att man inte är lika snabb
Är bara så trött på att folk ska ha så mkt åsikter på vad man själv ska å borde göra.
Jag mår jag bra för tusan! Skulle inte göra nått för att riskera nått för mig eller mitt barn..
Förlåt för klagandet..*ler*
Ha en bra dag! Kram
Haha jag fick vuxen poäng 18,1 å min ålder är enligt testet 33,3år! hehe aja.. så farligt var det inte..
För att tillägga.. jag e 28år å fyller 29år den 4 Juli hehe
Idag ska killen vara med på bilauktion.. han hoppas på att få sin stora bil idag hehe..
Men den är inte världens finaste å freschaste bil.. men men.. bättre än den han har nu! haha.. en jättegammal vilvo 245 fr -88!
Denna är fr 98 en Chrysler Grand Voyager. Lite att fixa men det struntar han i
Hoppas han får den..
oj.. stavar som en 6åring ser jag hehe