Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

BF Juli-07 Nr3

zandrisen

jobbigt med blödningar sådär. Man vet ju att det är vanligt då slemhinnorna är extra sköra osv men jag först¨år verkligen att man kan bli skraj ändå. Jag skulle börja få massa konstiga tankar om det hände, även fast man vet i huvudet är det inte alltid hjärtat följer med så att säga

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Prinsessan Zelda

Zandrisen

såg att du jobbar som socialsekreterare. är du socionom, det är jag. Fast jag jobbar på en särskola. men när detta barnet börjar dagis funderar jag på att söka ett mer "socionomjobbb", känns lite nervöst när man inte jobbat inom det än så länge. Funderar lite på typ LSS handläggare riktat mot barn och ungdomar.

• Prinsessan Zelda
    solstraalen skrev 2007-02-25 10:48:25 följande:
    Bara måste få glädja med mig eller vad man ska säga Min lilla Saga är ju en tänkare som person, tänker efter före och när hon väl gör något så kan hon de mer eller mindre utan problem.Å idag tog hon 5 riktiga gåsteg i följd!!! Första gången hon vågade gå själv Igår vågade hon tom stå och dansa utan att vi höll i henne ( hon kollade på melodifestivalen )Jag är så glad för min stora lilla tjej!  Även om hon e av den sena sorten i utvecklingen Hennes bror var tidig med allt och det var kul de oxå, men jobbigt eftersom han slog sig så ofta. Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v23
    va kul

spelar roll när det händer, det är ju lika stort framsteg ändå
  • Prinsessan Zelda

Jag tycker det är jobbigt att brösten växer så. Tycker bara de blir otympliga och tunga, och värre blir det när mjölken kommer. Det är väldigt vanligt att man får en inflammation i brösten när den riktiga mjölken kommer efter förlossningen. Och jag fick en jätteinflammation. Brösten blev alltså sjukt stora och spända i några dagar, och gjorde jätteont. Var en pina att amma då, var tvungen att handpumpa för att Adam skulle kunna ta tag överhuvudtaget. Men mina börst gick tillbaka till det vanliga ungefär efter avslutad amning, lite mer hängiga bara. Funderar seriöst på att göra ett lyft och förminska lite när all amning är klar sen.

• Prinsessan Zelda

Blev det bra.
    från vad till vad, om jag får fråga
    Gjorde du lyft då också?

• Prinsessan Zelda

ok. jag har ju bara c kupa normalt, men när de hänger mycket är det inget kul. och jag vill gärna kunna vara utan bh iblan på sommaren och så. men man får se sen efter allt.

• Prinsessan Zelda
    Jessa6 skrev 2007-02-25 15:27:46 följande:
    Nu är det slutiskuterat, det bli en Emmaljunga city jet. Var billigare i Helsingborg än vad de var här i Halmstad med så vi åker ner och handlar in en där. När jag var på babyfroffsen sa hon i affären att en del AKTA bilbarnstolar inte passar i Saab eller volvo för att bilarnas bälten är för korta. Tyckte det var bättre att vi testade först innan vi köpte någon, kan även vara för hög fram och har man den då i framsätet kan det vara svårt att se ut på den sidan...
    vi har en Akta graco med bas och har en saab 9-5 combi, funkar hur bra som helst, bältena är inte för korta. har även haft den i volvo 740 och det funkade det med. Basen behöver ju inte mycket bälte, och bara stolen funkade det med fast det var tajt, men det gick.
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3