Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

BF Juli-07 Nr3

zandrisen

jobbigt med blödningar sådär. Man vet ju att det är vanligt då slemhinnorna är extra sköra osv men jag först¨år verkligen att man kan bli skraj ändå. Jag skulle börja få massa konstiga tankar om det hände, även fast man vet i huvudet är det inte alltid hjärtat följer med så att säga

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Prinsessan Zelda

Zandrisen

såg att du jobbar som socialsekreterare. är du socionom, det är jag. Fast jag jobbar på en särskola. men när detta barnet börjar dagis funderar jag på att söka ett mer "socionomjobbb", känns lite nervöst när man inte jobbat inom det än så länge. Funderar lite på typ LSS handläggare riktat mot barn och ungdomar.

• Prinsessan Zelda
    solstraalen skrev 2007-02-25 10:48:25 följande:
    Bara måste få glädja med mig eller vad man ska säga Min lilla Saga är ju en tänkare som person, tänker efter före och när hon väl gör något så kan hon de mer eller mindre utan problem.Å idag tog hon 5 riktiga gåsteg i följd!!! Första gången hon vågade gå själv Igår vågade hon tom stå och dansa utan att vi höll i henne ( hon kollade på melodifestivalen )Jag är så glad för min stora lilla tjej!  Även om hon e av den sena sorten i utvecklingen Hennes bror var tidig med allt och det var kul de oxå, men jobbigt eftersom han slog sig så ofta. Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v23
    va kul

spelar roll när det händer, det är ju lika stort framsteg ändå
  • Prinsessan Zelda