Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

BF Juli-07 Nr3

har du gått på gravidgympa förut vickyb? Funderar på att börja på vanlig vattengympa men ta det lite lungt. Tränade lite grann innan graviditeten, men har inte gjort nånting nu under.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Prinsessan Zelda

jag sitter uppe för det är sambon som har sovmorgon idag

Adam tittar på Traktor Tom på tv och är nöjd, så då kan jag sitta här en stund

• Prinsessan Zelda

Jag känner också mycket mer den här gången. Hade moderkakan fram förra gången och bak nu. Det är jättekul, förra gången kunde jag aldrig känna typ ett ben, rumpan osv mot slutet. Kanske jag kan det den här gången. Åhhh.... Längtar till sommaren nu.

• Prinsessan Zelda

vanliga billiga lakan från typ ikea är perfekta till spjälsängar. man klipper de bara i tre delar och syr sicksack eller nåt i kanterna. så har man tre lakan av ett. så gjorde vi, jättebra.

• Prinsessan Zelda

tror inte vindruvor är nån fara så länge man inte har graviddiabetes. det är väldigt mycket fruktsocker i dem. Jag kan äta ett paket vindruvor åt gången

Och cocktailtomater, mums!!!

paprika och granny smith äpplen är också favoriter. surt och friskt ska det vara. har en påse ostbågar ståendes men jag är inte sugen alls. Fast det är väl bra.

Kan tillägga att jag imorgon gått 20 fulla veckor och har inte gått upp nånting.

• Prinsessan Zelda

såg att ni pratat om vetekuddar. jag har en vetenalle till Adam som han fick av min farmor i usa. Man värmer nallen i micron och så kan man värma sängen til bebben med den osv. den hade lavendel i sig så den luktar gott också

• Prinsessan Zelda

ligger på plus minus noll i viktuppgången. Men jag är inte så sugen heller. förutom på frukt

• Prinsessan Zelda

om det är vetenallen du menar så kommer den från usa. vet ej om de finns i sverige faktiskt. men man skulle ju kunna göra en själv. ta en nalle, stoppa om den med innehållet från en vetekudde och lavendel tex.

• Prinsessan Zelda

Hallå allihop.

Var och simmade imorse, jätteskönt, känner inget av foglossningen då men får ändå lite motion. skall kolla upp vattengympa också. foglossningen blir värre för varje dag känns det. Använde bältet igår och jag vet sen tidigare grav att det hjälper en del.

• Prinsessan Zelda
    L2K skrev 2007-03-07 18:53:25 följande:
    Prinsessan Zelda skrev 2007-03-07 18:50:21 följande: Hallå allihop.Var och simmade imorse, jätteskönt, känner inget av foglossningen då men får ändå lite motion. skall kolla upp vattengympa också. foglossningen blir värre för varje dag känns det. Använde bältet igår och jag vet sen tidigare grav att det hjälper en del. bli biten: www.monstersgame.se/Va lite försiktig med bröstsim bara! Du kan få ondare av det om du har otur. Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
    jasså? trodde det var helt ok med simning?
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3