Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

BF Juli-07 Nr3

om vi får en tjej blir det nog Isabel

som killnamn funderar vi lite på Loke också.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Prinsessan Zelda

Mina pojknamn förslag är: Jonathan (vill inte sambon), Kasper (en kompis heter det tyvärr), Loke (sambon behöver övertalning ),

sen har jag några jag funderar över: Adrian, Tim, Frej..... behöver mer förslag.....

om det blir en tjej är det nog Isabel som gäller.

• Prinsessan Zelda

har samma problem om det blir en till kille. Adam heter i andra namn Anders William. Anders är efter sambons döde far, william heter min pappa i andra namn. vad ska nästa son få för andra namn, det måste ju också vara något som har med släkten att göra då. svårt...

• Prinsessan Zelda
    Mamasita skrev 2007-03-01 12:46:11 följande:
    Zelda: Jesper!! så har du hela rövartrion från Kamomilla!!*fniss*Zelda är jättefint tycker jag, heter du det? Mannen min vill INTE ha Zelda. Tråkmåns..
    ja, skulle jag få trillingar och pojkar skulle de definitivt få heta, Kasper, Jesper och Jonathan

Nej, jag heter inte Zelda på riktigt. Men våran katt heter det
  • Prinsessan Zelda

lindex har en hel del mammkläder. har köpt en del där. de har många amningsbh:ar där också. ofta finns amningsbh:arna både vid mammakläderna och vid de vanliga bh:arna, så att man inte missar några

• Prinsessan Zelda

första graviditeten köpte jag billiga och stora toppar, ej bh:ar. sen nån vecka efter förlossningen köpte jag amningsbhar som passade. Har vanligt 75C, i amningsbharna har jag 75DD eller 85D, nåt sånt. nu när det är andra gången för mig vet jag ju innan och kan köpa redan nu. Första gången köpte jag ett antal som bara vart för små eller inte satt skönt.

• Prinsessan Zelda

jag bor i stockholm. lindex i skärholmen har en del mammagrejer. massor med bh:ar.

• Prinsessan Zelda
    LindaoJohan skrev 2007-03-02 18:26:23 följande:
    zelda; använde du inte bh alls i första grav, eller missuppfattade jag? Jag har vanligen 75A, nu ligger jag snart på 80C eller typ 80B, men dom börjar ju oxå bli lite små... Vill använda en skön bra bh jag kan ha länge... ska man köpa en som är lite stor, typ en som är mer som en sporttop? www.lindisen.bloggagratis.se
    nä, mina bröst blev så känsliga under graviditeten, satt nåt för hårt eller om jag hade bygel (vilket jag har vanligtvis) så fick jag ont i brösten och de blev hårda. Så under graviditeten hade jag bomullstoppar (typ sporttoppar), typ billiga från kappahl. Amningsbharna kan jag ha, men köpte inte såna förrän i slutet av förra graviditeten. vilket ar dumt då brösten växte ytterligare efter förlossning
    Ofta kan ju brösten växa enormt precis när första mjölken rinner till för att sen gå ner lite igen. Hade ju typ 75DD när jag ammade, men några dagar efter förlossningen var de typ Fkupa eller nåt. Fan vad brösten spände och gjorde ont då. Men det la sig efter några dagar.
  • Prinsessan Zelda

vet inte. min sambo är bara intresserad av motorsport och det tittar han sällan på.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3