BF Juli-07 Nr3
om vi får en tjej blir det nog Isabel
som killnamn funderar vi lite på Loke också.
om vi får en tjej blir det nog Isabel
som killnamn funderar vi lite på Loke också.
Adam är ju ett bibliskt namn. jag tycker Josef är jättefint också.
Mina pojknamn förslag är: Jonathan (vill inte sambon), Kasper (en kompis heter det tyvärr), Loke (sambon behöver övertalning ),
sen har jag några jag funderar över: Adrian, Tim, Frej..... behöver mer förslag.....
om det blir en tjej är det nog Isabel som gäller.
har samma problem om det blir en till kille. Adam heter i andra namn Anders William. Anders är efter sambons döde far, william heter min pappa i andra namn. vad ska nästa son få för andra namn, det måste ju också vara något som har med släkten att göra då. svårt...
lindex har en hel del mammkläder. har köpt en del där. de har många amningsbh:ar där också. ofta finns amningsbh:arna både vid mammakläderna och vid de vanliga bh:arna, så att man inte missar några
första graviditeten köpte jag billiga och stora toppar, ej bh:ar. sen nån vecka efter förlossningen köpte jag amningsbhar som passade. Har vanligt 75C, i amningsbharna har jag 75DD eller 85D, nåt sånt. nu när det är andra gången för mig vet jag ju innan och kan köpa redan nu. Första gången köpte jag ett antal som bara vart för små eller inte satt skönt.
jag bor i stockholm. lindex i skärholmen har en del mammagrejer. massor med bh:ar.
vet inte. min sambo är bara intresserad av motorsport och det tittar han sällan på.