Inlägg från: LindaoJohan |Visa alla inlägg
  • LindaoJohan

BF Juli-07 Nr3

L2K skrev 2007-03-29 12:24:27 följande:
    LindaoJohan - när ska jag komma. Här blev det fil och flingor till lunch. Får väl shoppa en banan på väg till vattengympan sen...Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
    he he, ja välkommen hit på midda! nä måste nog slänga i mig ett äpple, känner mig lite småsnurrig...
  • LindaoJohan
    Baby 2007 skrev 2007-03-29 17:43:43 följande:
    mammab: Om du kan få en tid till sjukgymnast så får du ett bältedär! Det ingår i "besökspriset"...Det var så jag fick mitt bälte!Fick det redan i v.13 el 14, hade redan foglossning då, o nu hjälper det inte längre
    jag fick hyra ett bälte för 50 kr tror jag det va, men hon har glömt bort det så jag har inte betalatKyss Mina tens plattor fick jag hyra för 180 kr fram till sista juli, istället för 100 kr i månaden! Hon tyckte jag verkligen behövde dem å ville vara snäll.
  • LindaoJohan
    Baby 2007 skrev 2007-03-29 17:58:54 följande:
    LindaoJohan: Hihi...då hade du ju tur Men var ifrån fick du då hyra bältet o TENS-plattorna, var det ifrån sjukgymnasten?Har faktiskt funderat på TENS, hur känns det o på vilket sätt använder du dem? Själv har jag rätt så ont ibland utav min foglossning o kan ha väldigt svårt o gå ibland!
    ja jag fick det från min sjukgymnast. Tensplattorna lägger jag i svanken och vrider på en styrka som känns bra att börja med, ökar sedan succesivt (stavning...?!) Jag känner mig sedan ganska bra i en till två dagar efter att jag gjort med dem. Ibland kan jag få som lite träningsverk. Det känns som små små myggbett... svårt att beskriva, som en tatueringsnål utan nål (hmm, konstig beskrivning!) Värt att pröva alla fall, antingen kommer du att älska dem, eller hata!
  • LindaoJohan

Min lille bebis far runt som en tok vissa dagar! Så mysigt! Lite jobbigt ibland bara, men så fort sambon lägger sin hand på magen lugnar den ner sig och buffar lite till sedan typ somnar... han måste väl ha magiska händer eller nåt!

• LindaoJohan
    zandrisen skrev 2007-03-30 12:16:22 följande:
    Calylite, min grabb har legat konstant i samma läge med fötterna nedåt typ en och en halv vecka. Är ju ganska kort i rocken, så jag tror att han har det lite småtrångt redan... Längtar tills han vänder sig så att han slutar använda min urinblåsa som fotboll!Lindaojohan, visst är det konstigt att bebisen lugnar ner sig så fort pappan vill känna...???? Lilleman kan ha haft värsta karate-pesset, men så fort karln ska få känna så blir det helt stilla i magen! Busfrön!!!
    ja hi hi, men en gång fick han känna värsta karate kicken, det va lite kul. Annars e sambon rätt så stolt att bebis blir lugn av hann!
  • LindaoJohan
    Halvblod skrev 2007-03-30 14:53:05 följande:
    Hallå tjejer! Smyger in en snabbis mitt i all stress på jobb och budgivningen på "mitt" radhus...Gubbhelvetet som fajtas med oss ger sig ju fan aldrig, men nu har jag inte hört något på en stund så kanske har han börjat bli kall...eller så kommer värsta budet snart för att knocka oss. Hihihi...så spännande...ikväll vet vi förmodligen var jag bor om en månad
    gu va spännande!!! Lycka till!!!
  • LindaoJohan

Har suttit och drömt mig bort på hemnet! Gu så fina hus det finns! Vill ha NU! Men det kostar ju runt 2,5-3 mille... å en månadskostnad mellan 11-14000... Vi har sagt att om typ 2 år kanske, då borde väl jag ha ett fast jobb å få ta lån... *suck* lååångt kvar ju. Tur att sambon har en bostadsrätt som han hyr ut, så en liten handpenning har vi ju när lägenheten blir såld. Får drömma så länge!

• LindaoJohan
    SannaKaarina skrev 2007-03-30 17:03:50 följande:
    Grattis TBMH :) det var roligt att höra . Lindajohan sök norrut :p här har vi billiga hus *skratt*
    ha ha, ja norrut får man kanske lite mer för pengarna! men här bor ju alla, å jobben finns... hade det funnits mer jobbmöjlighet och alla vänner å släkt norrut hade vi nog inte tvekat!
  • LindaoJohan
    mrsbygg skrev 2007-03-30 17:24:28 följande:
    usch..gått för mycket, svin ont i magen...nu ska ja fixa mat. blir kyckling fajitas och tortillias me kyckling å tomat!!
    låter supergott! jag ska göra gulasch-gryta tänkte jag!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3