Inlägg från: LindaoJohan |Visa alla inlägg
  • LindaoJohan

nu har jag lagt in trådarna som favoriter! Ska slänga mig i soffan nu å glo klart på let´s dance! Ha en superbra helg allihopa!!

• LindaoJohan

godmorgon på er! Orkar inte läsa igenom alla sidor som är skrivna sedan i fredags!! Idag ska jag jobba för första gången på två veckor. Men det blir lite mjukstart med bara fyra timmar per dag till den 13 mars! Hoppas inte förkylningen kommer tillbaka såfort man sätter benen innanför dörrarna på förskolan! Och ryggen måste jag oxå hålla ett par tummar för!! Ja ja, det har varit en helt ok helg, men har sovit så otroligt dåligt!!

• LindaoJohan
    Angående bil; här har vi en gammal golf från -88;a... tror ni den funkar sen! ha ha, nä vi ska försöka se om vi har råd med något större, får väl typ 8 tusen för min lilla älskade brittan (bilen heter så), sen kanske vi kan spara iho några tusenlappar å få tag på en kombi i samma klass som golfen kanske...

Angående bröst;
    så himla nöjd just nu! dom är perfekta, runda och fina. strl typ (NÄSTAN allafall) c-kupa, b-kupan börjar bli lite liten... Hoppas dom får behålla storleken efter amning och allt! Är ju en a-kupa i vanliga fall!
  • LindaoJohan

jag har hört något om att det ska finnas en tyota modell (äldre) som ska vara billig och stor... men vet inte så mycke mer än så... vill ha en bil man kan lita på, som min brittan! det är med sorg jag kommer att sälja henne... *suck*Gråter

• LindaoJohan

jag och en kompis satt och kollade på hennes räkningar när vi inte hade något att göra! fan va mycket trams-räkningar vi hittade... hon (eller dom två tillsamans) hade två lån på bilar, dagisplatsen(måste man ju ha) hemtelefon, 2 mobiler, bredband, tvlicens, el, en avbet på en tv, mm... så glad att jag inte samlat på mig en massa lån ännu... tycker ändå jag har halvtaskig ekonomi med en miljoner räkningar!

• LindaoJohan

godmorgon på er allihopa! Har verkligen försökt lära mig att gilla nya forumet för julimammorna, men känns mest bara som ett faktaforum... hmm, det här blev superbra tbmh! Jobbar nu på 50% efter att ha varit sjukskriven för ryggen + förkylning, 100% blir det den 14 mars (den 17 mars åker jag till turkiet!!). Ryggen kände jag av hela tiden när jag jobbade, så börjar fundera på hur det ska bli att jobba 100%... Ikväll ska vi till bm igen och lyssna på hjärtat! ska väl få väga mig oxå...

• LindaoJohan

anki72; tror det kan ha att göra med att kroppen måste få "vila". När du sover slappnar ju kroppen av, likaså rygg. Bältet ska användas när du rör dig, när du belastar ben och rygg. Jag har läst en kurs till massör och då pratade vi mycket om att kroppen återhämtar sig när vi sover... kan ju vara så.

• LindaoJohan

anki72; tror inte det är direkt farligt varken för dig eller barnet. Men kroppen måste få ha sin naturliga gång oxå... jag skulle nog FÖRSÖKA skippa bältet på natten... har du testat med vetepåse att värma?

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3