Inlägg från: LindaoJohan |Visa alla inlägg
  • LindaoJohan

BF Juli-07 Nr3

Beckah; jag TROR och HOPPAS att duktiga läkare är mer vanliga än slarviga! tror att de fall du menar uppmärksammas, tänk då på allt som går bra och slutar lyckligt! det är ju inget som direkt uppmärksammas... Klart man får vara orolig, det handlar ju om ett barn, men tror inte man ska gå till överdrift med sina oroligheter då det kan framkalla stress hos dig själv vilket kanske kan medföra oroligheter för barnet?

• LindaoJohan

godmorgon på er! Nu känner jag äntligen bebis VARJE dag!! eller på kvällarna! När jag lägger mig för att sova sätter den igång, nästan så det blir svårt att sova. Då ligger min sambo där med handen på magen å känner, sååå mysigt!! Men har börjat få en del sammandragningar ... det spänner till å från i magen å det gör rätt så ont, men men, bebis vverkar ju må bra iallafall! Å imorn ska lilla bebis flyga flygplan oxå!

• LindaoJohan

mammab; nä jag är likadan! Har blivit helt fast vid att städa! Dammsugaren är typ min bästa vän, helt sjukt. måste ju ha med graviditeten att göra!

• LindaoJohan
    mrsbygg skrev 2007-03-16 08:28:24 följande:
    mammab; nä jag är likadan! Har blivit helt fast vid att städa! Dammsugaren är typ min bästa vän, helt sjukt. måste ju ha med graviditeten att göra! www.lindisen.bloggagratis.sehehe jag tycker d är så härligt väder vill bara få fint å snyggt inne!hoppas på pengar snart så man kan få iorning på balkongen, köpa möbler å en jäkla massa blommor...har solen ligger på på morgonen så det blir alldeles varmt å skönt där inne..den är hel inglasad från golv till tak så känns som sommer där ute ibland
    Gu va färligt med inglasad balkong! önskar jag med hade det! Jag har sol från 9,30-16-tiden! jättehärligt! problemet är att många växter har en förmåga att torka ut... hinner ju inte vattna hela tiden direkt... men ska hitta något tåligt för den här sommaren! BAlkongmöbler har jag hittat på ikea i trä. soffa, bord och två fåtäljer för 999:-! Får bara plats med en fåtölj men ska köpa!!!!!

Nä nu ska jag till mamma och äta frukost (grannar!)
  • LindaoJohan

mammab; ja visst är dom fina! Och jag har turen som har en relativt stor balkong, eller den är smal men ganska lång! KOmmer få plats med balkongmöblerna precis, och sedan en lagerhylla att ha blommor på, fyra balkonglådor vid räcket, en låda på ena väggen... och en sån där "stång" som man kan ha krukor på oxå (från ikea). kommer bli sååå fint!!*längtar* vill handla nu!!

• LindaoJohan
    veronicaq skrev 2007-03-16 13:05:54 följande:
    lindaojohan det där va väl onödigt sagt!!!ha så skönt!v.23 med lilla killen i magen!
    ja eller hur!! hi hi!!
  • LindaoJohan

har så ont i magen, typ som kramp... har haft det hela dagen, känns som när man är hård i magen å har knip.... hoppas det inte e nå farligt bara...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3