Inlägg från: LindaoJohan |Visa alla inlägg
  • LindaoJohan

BF Juli-07 Nr3

Godmorgon på er! Gu va trött jag är idag! Va uppe vid sju å fick köra sambon till stan då han missade bussen till jobbet.. Nu tvättar jag och är väl klar vid typ 13-tiden... vad ska man till att göra då? Känns som det blir en lååång dag. Men imorgon är det trädgårdsmässan iallafall!

• LindaoJohan

idag har jag beställt en skötväska från babyland. Jättefin. den blir i svart för att passa vagnen, märke Allerhand. Känns såå skönt, ska få den om ett par veckor!

• LindaoJohan
    mrsbygg skrev 2007-03-31 16:23:48 följande:
    usch..dålig dag idag..har så inte lust att åka å äta middag me sambon släkt. hans mamma fyller år. jag vill bara gå å dra täcket över mig...blä.
    ja ibland har man sådana dagar.
    Jag känner mig så himla trött hela tiden, otroligt jobbigt är det. Spelar ingen roll hur mycke jag sover. Tar ju mina järntabletter, verkar inte hjälpa nå vidare mot tröttheten iallafall...
  • LindaoJohan
    JoNaLi skrev 2007-03-31 16:57:19 följande:
    L2K, Mjukis: Tack! Ja jag e faktiskt väldigt nöjd nu.. har gått å tittat på den från å till nu sen jag kom hem.. Skall köpa lite smått å gott till den sen med färg så komer det nog kännas riktigt bra! Å att killen oxå e nöjd känns riktigt bra Ni är så fina ihop sa han när jag stod breve vagnen hemma  "längtar till den dagen du står där med våran bebbe i vagnen oxå!" Han börjar öppna sig för mig mer å er nu.. känns så bra!♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
    gu va härligt me killen! Får lite nykärkänslor med ens och blir glad för din skull!!
  • LindaoJohan

Blev lite irriterad.... Hade kollat in värsta fina billiga balkongmöblerna på ikea, bord, två fåtöljer + soffa för 1000 spänn... Nu har jag mätt och kollat, det visar sig att det nog blir lite trångt med bordet att komma förbi... *suck* vill ju ha lite större möbler i trä, med en soffa... någon som har nån idé...?

• LindaoJohan

godmorgon på er! Har under gårdagskvällen gjort en massa affärer på tradera! HA HA, sambon blev ju inte klok på mig, vi har barnkläder så det skulle räcka till typ fem bebisar! Men det e så billigt, så fint. Varför köpa massa nya grejer, när man får tag på fyra bodysar i ett paket för 2:- adidasdress för 16 :- massa andra bodysar för 1-5 :- Allt som tillkommer e ju bara porto!

Idag är det dags för trädgårdsmässan, får väl se om jag kommer hem med en massa krukväxter, lökar o frön till balkongen!

går in i vecka 23 idag, lägger in bild ikväll

• LindaoJohan

Halvblod; ja värsta klippet ju! Både jag å sambon älskar ju adidas, så det satt ju inte fel.! Men man blir ju lite fast och köpgalen... kommer ju inte hinna använda allt vi redan har. Vi har fått ärva tre kassar kläder (1 mån-1år) från brorsans barn, och tre påsar till (2år-4år) allt i jättefint skick! Men lite nytt vill man ju köpa oxå! Har hittat en supersöt body på nk i frotté, grön, supercool, ser ut som ett par hängselbyxor, fast i tyg, med korta ben. kostar dock nästan 300 spänn...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3