• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Vickyb
    little baby skrev 2007-03-19 20:49:48 följande:
    Jag har fått noja på Obo´y iskall ska det vara eller en milkshake med oboy i såå himmelsk gott och läskande, sen några brownies eller ballerinakex.... sen är jag nljd Men baka tror jag att jag ska göra när jag går på havandeskapsledighet då har man all tid i världen att baka krävs bara ork och inspiration. fast det värsta är att då äter man hela tiden och det är mindre bra...hehe  ღ ¸.•°´¯)♥BF 070711♥¸.•°´¯)
    Åh ballerina kex.. ja det kan jag mumsa i mig ett paket utan något problem.. och inte ens skulkänslor får jag efteråt.. Nådigt gott! Oboy har jag haft dille på sedan i början.. klarar mig inte utan ett glas oboy på morgonen. Det är ett måste!
    Så var det även förra graviditeten.. Piggelin är en stor favorit oxå.. Mums..
    ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • Vickyb

Jag är i v22 och har gått upp 5 kilo. Skall till BM och väga mig den 29.de nästa gång..

• Jessa6

Vägde mig idag och ahr gått upp 4 kg sen inskrivningen, är i v 25 nu, är ganska nöjd ändå...

• Emmyss

Hmm, om man inte är plusmedlem, kan man ändra ordningen på bilderna i standardmappen ändå? *tröög idag*
    Vore ju trevligt om magbilderna kom på samma ställe- är en enda röra däri nu...

• Vickyb

Det känns som jag har stigit upp från träsket Jag känner mig helt plötsligt lycklig igen.. Jag och sambon har pratat lite om det dära.. och efter att vi fick rensat lite så känns det bättre.. på något konstigt sätt. Det kändes som jag hade gett upp för snabbt.. Nu skall jag försöka ändra på det och se saker posetivt istället.. För egentligen så vill jag inte ha någon annan än honom. Så nu.. Steg mot det framtida..

• Vickyb
    Emmyss skrev 2007-03-20 11:53:01 följande:
    Hmm, om man inte är plusmedlem, kan man ändra ordningen på bilderna i standardmappen ändå? *tröög idag*Vore ju trevligt om magbilderna kom på samma ställe- är en enda röra däri nu...
    Nej man kan inte få den i den ordningen man vill ha, tyvärr. Har ändrat många gånger, skapat nya mappar osv... Har fått ta bort bilder och lägga tillbaka i en annan ordning för att få det så som jag vill ha det.
  • Emmyss

Vickyb: Okej, då ska jag inte ens försöka då..:(
    Skönt att ni rensat luften- det ehövs verkligen ibland.

• Mjukis82
    Phew!
    Nu har jag skurat BÅDA våra badrum och är helt slut! Lillan i magen verkade dock tycka det var jättekul att städa... skum bebis!
    Nu återstår bara dammsugningen, men jag vet i sören om jag pallar, men man kan nog inte ta hem ngn för första gången när det ligger fullt med hårtussar överallt, eller? Fundersam (har två katter för tillfället, men bara den ena är vår)
    Lite sammandragningar fick jag på köpet också, suck! Ska nog gå o ta en dusch och fundera på dammsugningsproblemet...
    Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • Mjukis82
    Vickyb: Skönt att ni har fått prata ut... hoppas att det kommer ordna sig för er!
    Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • Vickyb

Ja det är skönt att vi fått pratat ut lite iaf.. Det känns som han räddade mig från att hoppa från en klippa, så därför är jag tacksam att han "räddade" mig från att lämna allt som vi har. Nu skall jag ge oss en chans.. och jag tror på hans ord om att allt kommer att bli bättre. Tack för att jag fått rensa luften här inne och att ni lyssnat!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3