• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Tania

Jag vill gärna laga god mat och baka en massa härliga kakor och bullar. Men jag har helt enkelt inte orken, inspriationen eller motivationen att göra det.

Viljan finns men inget mer... 
    När jag väl bakar/lagar mat så uppskattas det liksom inte... visst allt äts upp men that´s it!
    Ingen kommentar om hur gott det var eller nåt... och JO, när jag bakar så blir det gott
    Därför har jag ingen lust att baka hemma. MEN däremot bakar jag på jobbet när det är lugnt och där minsann får jag till och med beställningar av mina arb.kamrater. Där tas man inte förgiven.
    Usch va tragisk jag låter... jag bakar inte för att jag tas förgiven hahaha
  • Mommmy  Dearest

herregud tjejer vad ni skriver... Orkar inte läsa igenom allt.
    Ni är då bra på att sukta varandra hela tiden! Skrattande

Själv har jag smällt i mig 2 feta päron, Middag, kex och sen blir det väl lite mjölk också... hehe... Slocknade det första jag gjorde när jag kom hem, och nu har jag bestämt mig för att slockna lite till

·.¸.?°*°?¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸?°*°?.¸.·
  • Vicke

Jag är så sugen på nått gott men det eka på godsaker här hemma. Sitter å knaprar på flingor. Dessutom osockrade! Delikatess *not*.

• little baby

Jag har fått noja på Obo´y iskall ska det vara eller en milkshake med oboy i såå himmelsk gott och läskande, sen några brownies eller ballerinakex....Räcka ut tungan sen är jag nljd

Men baka tror jag att jag ska göra när jag går på havandeskapsledighet då har man all tid i världen att baka krävs bara ork och inspiration. fast det värsta är att då äter man hela tiden och det är mindre bra...hehe 

ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • MissHeaven

mmm, kladdkaka...

nån som har recept på en god kladdkaka UTAN vetemjöl?

(Egentligen borde jag inte fråga)

• little baby

ush är det nån mer som känner att magen håller på att spricka det bara spänner och sträcker i sidorna på magen såå obehagligt och ont....
    Kan man göra något för att dämpa känslan typ massage, värme ellr ja VAD SOM HELST så jobbigt...Fundersam

ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • Vicke

MissHeaven; hmm det låter ju ganska omöjligt ... Du får göra nått annat gott. Chokladbollar!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3