Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

BF Juli-07 Nr3

tänkte bara fråga en sak; Enlgit UL när ska ni ha testat + då?

• Nathalie009

vickyb: ah okej testade du rätt sent då lr hade du inte testat neg innan?

själv ska ja ju ha blivit gravid den 29de okt ca å ja testade + den 6-7 november lite tidigt men de kanske går va vet jag :P därför ja tänkte fråga

• Nathalie009

Pusselbiten: Men om det hade hänt ngt pga av hennes medeciner hade d slutat i missfall troligen.. har erfarenhet av de där tog massa saker innan jag visste att jag var gravid med Evelina och pratade med många BM om det för ja mådde dåligt över de sen o dom sa att så tidigt skulle d ha blivit missfall så det är nog ingen fara

å d va inte starka medeciner ja tog d va nog starkare änn så så hon behöver nog inte oroa sig!

• Nathalie009

okej skönt att d va fler som plussade så tidigt enlkigt UL då kan man väll lita på UL då borde ju inte blivit fel räknat på så många=)

• Nathalie009

mammab: haha vad jobbigt:P fast evelina va inte still en minut hela grav. å hon sov typ hela tiden första halvåret:P hon sov hela nätter hela tiden så oroa dej inte ;)

• Nathalie009

mammab: haha okej fast det e juh inte säkert evelina va inte vild alls fast att hon sparkades o boxades i magen hela tiden :P trodde hon skulle va vaken dygnet runt hahaha..

• Nathalie009

hud ja hade fått små panik om proppen hade gått med tanke på att när den gick förra gången så startade värkarna några timmar efter:P
    iof va d blodblandat slem så d gick inte å missta för flytningar direkt.. men ursh

• Nathalie009

Ni som vet vad ni ska få för kön tänkte fråga en fråga för har hört med jättemånga att tjejjer rör sig mkt mer oftare i amgen änn killar, tänkte höra om det finns ngt i det som stämmer? =)

å typ ni som väntar killar har ni mkt finnar å så?

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3