BF Juli-07 Nr3
ni som har haft moderkakan i framvägg förra grav. minns ni när bebisen började sparka ordentligt alltså så man verklgien kännde på utsidan? ja minns nämligen inte :S
ni som har haft moderkakan i framvägg förra grav. minns ni när bebisen började sparka ordentligt alltså så man verklgien kännde på utsidan? ja minns nämligen inte :S
själv drömde jag att ja fick en tjej hela tiden o ut kom evleina :D så för mej stämmde det=)) Drömde att d va en tjej ä'ven fast alla trodde d var en kille faktiskt =)
Nämn någrea fina tjejnamn tack :D kommer int på ett endaste.. har bara Liam om det blir en kille
FÖRSLAAG tack!
oj många namnförslag det enda namnet vi tänkte på var Izabelle fast e inte säker alls.. Thea är fint också och amanda och Nicole.. men d e svårt när man väl ska välja??
killnamn finns många fina Amadeus är fint.. Theodor, leon
OJ vad mycket alla har gått upp här e d bara jag som har gått upp ttyp 2-3 kg? haha =)
KOmmer ihåg att vikten inte började öka som met förens efter v 25 förra gången iaf=) fast gick iof bara upp 12 kg då
woho gratulerar :) här e d tvärt om killen har körkort men inte jag :P Fast hålle på å pluggar ska skriva teorin i maj :) för 3dje gången gillt!
mamma b haha jaf örstår vad du menar när jag vätnade evelina trodde alla att d var en kille vkelrigen alla min mamma var helt säker på det när hon såg UL bilderna så alla vart såå paffa när d va en tjej hehe.. rätt kul
Mammab : Nej man får itne ta ut F-penning och sjukersättning samtidigt =)
min dotters pappa är långtidsjukskriven å får itne ta ut F-penning öht efterosm han får ersättning från F-kassan.
Lite krångit då han kommer ju förmodligen va sjukskriven hela sitt liv så då får han ingen nytta av f penningen :S
mammab ja d msåte du ju kunna göra=)
Ngn här som ska få Planerat snitt?
Ska på aurora samtal sen när ja får en remiss för min förra förlossning va så dramatisk å slutad eme katastrofsnitt så har fortf inte bestämmt mej hur jag vill göra=S