Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

BF Juli-07 Nr3

FÖRESTEN enlgit familjelycka.se så går jag in i en ny vecka IDAG o inte imorrn! FÖRVIRRANDE?!

Graviditet 1: BF är 2007-07-21. (om 84 dagar) 196 av 280 dagar
    Månad: 8
    Vecka: 29 (28+0)

Enlgit FL e ja i v 27+6 å har 85 dagar kvar!

• Nathalie009

mja ja går nog efter FLs räknign på veckorna, eftersom på UL sa ho att jag var i v 17+2 å hade BF 21 juli å då stämmde d me FL vilken vecka + dag jag var i .. :)

• Nathalie009

halvblod: klart den kan sjunka lite nu men d kan ha berott påatt bebisen lagt sej på ngt kosntigt sätt. ibland e min mage mkt midre o ibland mkt större beror på hur den ligger :)

• Nathalie009

Hur gör ni för å åg upp så mkt i vikt? önskar nästna ja kunde gå upp mer också emn d bara går inte e omöjligt.. +6 kg so far å d e endå mkt jämfört me förra graviditeten.. då vägde jag bara 63 kg som mest å e endå 172 lång ... så mej gör de inget om ja går upp lite till faktsikt skulle inte gnälla

• Nathalie009

hmm okej ah ja äter liskom skitmat pizza skitofta massa godis å så men går bara itne upp i vikt men aa ska väll inte gnälla då :)

• Nathalie009

Kirianna: ja gick upp max 5 kg dom sista 10 veckorna förra graviditeten. gick totalt upp 10 kg då d e väll nog olika hur mkt vatten amn har osv.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3