Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

BF Juli-07 Nr3

mammab: a msåte varit skitskönt. Lr ja jag hade nog itne velkat föda så mkt förtidigt eftersom Evelina vägde så lite när hon föddes efter BF så då hade hon varit sjukt liten:P

Men udnra va d kan ha berott på.. för min moster födde sin första exakt en månad förtidigt, men då vägde unden nbästan 3 kg endå.. men andra barnet gick hon över tiden.. skumt de där!
    kanske kan bero på stress lr nått

ja behövde bara gå över 2 dagar sen började mina värkar så blir glad om d e samma sak nu :D

• Nathalie009

little baby: åh fy va jobbigt..!! Ja har itne fått ont en enda gång av sparkar den ligger mest å buffrar runt därinne :)
    Men dottern sparkades o boxades mkt ..

• Nathalie009

mammab: jasså, a evleina föddes ju i v40+3 å vägde bara 2995 men låg under kurvan rätt mkt så antog att hon itne va särskillt stor =)
    men d stämmer nog de där me stress tror ja.

nää ja ahde heller inga förvärkar alls kände absolut ingenting förens riktiga värkarna startade.. så de kom vekrligen ifrån ingenstans :P

får se hur d går denna gång va nån dum jävel som sa att man ofta går över tiden längre me 2a barnet men d tor jag inte på >:(

• Nathalie009

Fast ä'ven om jag vill ha ut ungen så skulle jag nog känna mig stulen på min graviditet om den kom så mkt som en månad för tidigt.. d skulel liksom kännas lite fel faktikst :P

• Nathalie009

mammab: oj men inte kan den väll komma redan? :O Läskigt tycker jag :P

Men försök inte ställa dej in påatt den kommer förtidigt ifall den skule få för sej o stanna kvar tills efter BF.. för då kommer nog tiden kännas sjukt längre så försöker iaf ja tänka :)

• Nathalie009

mammab; ja, om den sjunkit betydligt mkt så lär du ju inte ha 2 måander kvar.. tror ialaqfall jag.. har hört att när magen sjunker "helt" så är det bara några veckor veckor kvar. så man vet ju aldrig =)

• Nathalie009

mammab: men man känner ju bäst själv liksom, om du känner sådär, tror ajg inte du kommer gå i 2 månader till. Dessutom som du säger verkar du göra saker hela tiden du vekrar itne vara en sån som bara tar de lungt å det påverkar ju också :P
    Men min mage sjönk inte förens 3 veckor innan BF ialafall, då sa alla men då e d på G snart iaf :)

• Nathalie009

mammab; hahha :P Men de flesta jag känner som har 2 lr fler barn med samma kille, har barnen kommit ganska lika faktiskt.Men ska bli spännande att se inte långt kvar isåfall ;)

• Nathalie009

mammab: naa va söt bild! :)hon va inte stor inte.. äää sliten får man räkna me.. Denna förlossning kanske man har blvit lite brun iaf så man ser lite fräsh ut :)

• Nathalie009

beckah: ja ursh va jobbigt:P

ja slapp gå över tiden me evelina så mkt hon föddes på bf+3.. men dom 3 dagarna va långa :P

• Nathalie009

håller med dej Vicky, har en känsla att jag kommer sitta här på BF faktiskt :) men jag tror bara ja kommer gå över maaax 1 vecka..

• Nathalie009

haha joo när evelina föddes 4 mars såg man ju ut som snön ungefär;) klarar inte ens av att se korten från förlossningen va så jäkla ful, ursh :P

• Nathalie009

ahh ni pratar vikt.. Isåfall va jag jättesmal innan e 172 o vägde 55. fast ja har adlrig kunnat gå upp i vikt har käkat va ja vill pizza i massor osv men liksom d funkar inte, går bara itne upp i vikt..

Nu väger ja iaf 66 kg v.32..

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3