Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

BF Juli-07 Nr3

längtar också efter att kunna gå ut å dansa även om d blir väldans sällan så saknar ja alla skogsfesterå rejv å den underbara musiken

Ska fasen gå på första sommarfesten iaf även om ja kommer va höggravid då :P bebisen får stå ut me psymusik nån timma iaf :D haha

• Nathalie009

jag känner itne alls hur bebisen ligger ingen aning faktiskt

Kunde adlrig avgöra med evelina heller hur hon låg fast ja va i v 40 :O har ingen aing om d e en spark lr en hand som slår?

dessutom e denna bebis rätt lugn den gör inte mkt sparkar ifrån sig :D

• Nathalie009

oj vad tidigt när brukar de fixera sig??? Evelina låg me huvet ner länge men fixerade sej gjorde hon inte förens v 37 de brukar väll inte fixera sig såhär tidigt?? :S

• Nathalie009

nää emn så här tidigt har ja itne hört talas omm att dom fixerar sig redan?d gör dom ju när d börjar närma sej förlossningen!

isåfall e d nog rätt ovnaligt, iaf att de fixerar sig helt liksom..

Min BM sa ju när evleina hade fixerat sej att nu e d nog inte många veckor kvar då så förväntar mej inte att denna ska fixrea sej förens efter v 37 :P

• Nathalie009

SyrranH: av alla jag känner som har barn har jag aldrig hört talas om att bebisen fixerat sig såhär tidigt faksikt å de flesta e förstföderskor :)
    men d händer väll säkert=)

• Nathalie009

zandrisen kan väll inte fått redan? :O hoppas vkelrigen inte det! e ju alldeles för tidigt
    men hon gör säkert nått annat bara kanske har problem em internetuppkopplingen lr nått man vet adlrig

• Nathalie009

pusselbiten: om du så gärna vill veta vad d e varför gör ni inte köns UL ? =) så slipper du undra? =)

• Nathalie009

hallonfot: samma här denna grav e HELT olik den förra därför tror jag också d är en kille :P Fast vill ha en tjej till :D

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3