• Giafia

BF Juli-07 Nr3

Mitt Sf var 25 i 22+3

Lycka till Vickb

Kramar om pusselbiten

Jag är nästan klar med vår föräldragrupp. Har bara en gång kvar. Vi träffas 5 gånger och ett valfritt besök på förlossning.
    Har pratat om Förlossning; Smärtlindring under förlossning; Förlossningsfilm; Amning och nästa gång kommer mvc psykolog och pratar.

• Giafia

Min bm har mätt magen ändå och talat om vad det är för mått innan v. 24. Hon visade sedan på en kurva som hon skrev ut vart jag låg.

Idag åkte mannen till Trysil med grabbarna. Jag vill också till fjällen. Men då är det kul om man kan röra på sig.

• Giafia

Min bm har mätt magen ändå och talat om vad det är för mått innan v. 24. Hon visade sedan på en kurva som hon skrev ut vart jag låg.

Idag åkte mannen till Trysil med grabbarna. Jag vill också till fjällen. Men då är det kul om man kan röra på sig.

• Giafia

Här är en till som hatar att vara gravid. Verkligen urtrist, skäms för att tycka så. Har sagt till sambon att skall det bli
    några fler barn än detta i den här familjen är det hans tur:)
    Jag som alltid föreställt mig en skock på tre...

• Giafia

Är helt slut, har haft en kompis med henne två åring på besök. Men i slutet blev den lilla trött och kinkig. Dessutom var hon högt och lågt. Tur att man vänjer sig med sitt egna lilla liv innan de blir så vilda:)

Jag har inte heller tagit reda på kön. Tycker att det ska få bli en överaskning på fl. Drömt om en pojk flera gånger men om man ser på allt skrock om hur magen ser ut, hur jag bär bebisen, hjärtljud så tyder allt på en tjej. Så vi får väl se:)

Någon här som har en stark kännsla av när bebisen skall komma?
    Är beräknad till 7/7, men sa redan när jag fick reda på grav. att det blir ett midsommarbarn och det tror jag fortfarande

Ska till bm på onsdag. Skall bli spännande att se vad jag har för sf mått. Har ju legat över alla kurvor tidigare...

• Giafia

Svärföräldrarna vill verkligen att bebisen kikar ut 7/7 då det är 40 år sedan de träffades den dagen:) Men vi får väl se

• Giafia

Här blir också en strålande dag. Ska iväg till sjukgymnasten och gå i bassängen, ska bli så skönt. Ska försöka att hitta en vårjacka också. Men det känns inte så kul när man vet att den sedan kommer att bli för stor:)

LindaoJohan: Finfin magbild, vill också ta bilder men digitalkameran är trasig:(

tbmh: Fin bil. Här hos oss blir det ingen kombi än så länge. Sambon vill inte ha. Vi har hund och det skulle bli trångt. Men vi kommer inte kunna ha kvar hunden då han är ganska osäker och långt ifrån barnvänlig. Jag är ganska så trött på odjuret...

• Giafia

jensans: Jag är också allergisk mot min katt. Men hon får stanna. Skulle det visa sig att bebisen blir allergisk får katten flytta

• Giafia

SyrranH: Grattis till killen:)

Little Baby: Jag springer också på toa massa gånger på en natt. Dessutom har jag blivit otroligt morgonpigg. Något jag aldrig tidigare varit i mitt liv. Känns lite ovanligt:)

Jag jobbar som fastighetsmäklare och idag fick jag ett hemskt samtal från en av mina kunders dotter som talade om att hennes pappa tagit livet av sig i lördags efter att jag haft en visning där... Det känns verkligen fruktansvärt. Mannen var verkligen deprimerad för att hans fru lämnat honom och jag satt och pratade med honom en stund. Usch och fy!!!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3