• Giafia

BF Juli-07 Nr3

Min midsommar blir verkligen annorlunda... Har alltid haft stor midsommarfest i vårat hus på Koster. Lagt ut en bild i mitt galleri på detta fantastiska ställe. Jag bara älskar att vara där. Det är en släktgård och jag är en stolt 6:e generations ägare till detta ställe:)

• Giafia

Inte fick jag någon tand hos tandläkaren... morr, men skall få den imorgon:) Känner mig dock lite öm i munnen efter misshandel.

Hos bm idag. Bebis hade vänt sig rätt men magen hade inte växt något sen sist. (2 veckor sedan) Bm trodde det kunde bero på att bebisen vänt sig. Hade heller inte gått upp något mer. Har legat på samma vikt 3 bm besök:)
    Alla övriga värden var bra.

• Giafia

Hallonfot: Tips gå till doktorn med magkatarren. Jag har haft mycket magkatarr och fick ont i magen och sd. Fick åka till förlossning och det visade sig vara magkatarr. Fick då medicin som motsvarar losec. Har mkt sura uppstötningar och tycker Rennie hjälper bra. Gaviscon hjälper inte alls.

• Giafia

Är det någon mer än jag som får jätteonot i magen när ni blir kissinödiga? Det släpper när jag kissar. Det är inte uvi. Det har jag tidigare haft i mängder. Förra sommaren blev jag tom behandlad med östrogen.
    Kändes så där lagon kul med östrogen, saknar en framtid och kryckor. Sambon kallade mig för sin gamla gumma. Hi hi hi.
    Idag får ja äntligen tanden är såååå spänd

• Giafia

Tack zandrisen känns lugnande att höra

Som gravid blir man sååå bekymrad för allt kroppsligt:)

Jättefin mage Beckah!

• Giafia

såååå trött idag. Någon mer som sover dåligt och alltid är trött. Har sovit ett par timmar på dagen idag, men jag känner mig inte piggare för det...
    HB är det inget fel på låg på 126 i torsdags.

Våran slutna tank (till toaletten) blev full igår. Upptäckte detta tack vare vår hund som drack ut toastolen där nere. Äckelhund tyckte jag. Det var avlopp upp till kanten. Tack o lov har bonden varit här o tömt idag. Sambon sa att om jag spolar en gång till däruppe får jag ta hand om dyngan...

• Giafia

Såg att ni snackade snickers glass igår. Jag köpte ett paket i torsdags;). För övrigt är halva frysen full i glass då jag är glasstokig.

Jag har en sån där gratisförsäkring. Men det är kanske inte så tokigt med en betalförsäkring. Då slipper man ju tänka på det det första när man kommer hem från bb.

Usch igår hade jag så ont i fogarna att sambon fick bära mig på toan. Vi håller på att renovera ett hus som vi skall hyra ut i sommar. Igår började jag städa vissa rum och det var väl inte så ok mot min kropp. Nu äntligen kan jag se en ände på husrenoveringen:) Hade varit betydligt roligare att renovera ett bebisrum... Men huset blir såååå fint.

• Giafia

Jag har vägt mig varje gång hos bm. Tycker dock att vågen visar mer där;) Spekar ju eg. ingen roll bara man har koll på läget.

Lider med dig Solstrålen. Själv längtar jag mer än någonsin tills bebisen skall komma och jag kan börja röra mig igen. Gjorde ju en knäoperation precis innan graviditeten och fick foglossning så tidigt. Så jag har hoppat rumt på kryckor sedan slutet på augusti. Gissa om jag är trött på dem nu;)

Beckah: Hoppas det slutar väl med Viktor. Lät riktigt läskigt det där.

• Giafia

Skönt att bebisen mår bra zandrisen.

Mitt mått runt magen över naveln var 107.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3