BF Juli-07 Nr3
Jag har börjat må illa och kräks varje dag igen. Någon som vet om det är normalt eller vad det kan bero på? Dessutom känner jag mig sjukligt trött:( Har försökt få tag på bm idag, men icke...
Jag har börjat må illa och kräks varje dag igen. Någon som vet om det är normalt eller vad det kan bero på? Dessutom känner jag mig sjukligt trött:( Har försökt få tag på bm idag, men icke...
Baby 2007: Du har ju tipsat om gratisgen.se vem skall man skriva att man blivit tipsad från?
Grattis till lillkillen Milla:)
Fick tag på bm idag (hon ringde upp) Ska upp till henne sen. Ville ta några prover. Hon sa också att man kunde börja må illa och spy mot slutet.
Är grymt sugen på mjukglass. De har en sådan kiosk precis bredvid kontoret som precis har öppnat ska kanske ta mit en liten sväng...
Grattis till tjejen Jonali.
Lindisen: Vi har en stuga på västkusten som vi hyr ut:) Håller på att renovera den nu.
sylt: Jag skall också på mässan imorgon.
Beckah: Du kan inte bara ha fått graviditetsklåda. En kompis till mig hade det. Läkaren tog massa prover innan det visade sig vara det. Hon hade jättemycket klåda överallt
Hej tjejer, jag har inte skrivit på några dagar men läst i mängder:)
Beckah: Jag hade nog bytt bm om jag varit du. Min bm är världens gulligaste. Jag har gått hos henne vart 3:e vecka från ul i v.15 Kanske beror på att jag är apc-resistent och inte har någon egen familj (jag har ju min sambos familj förstås)
Ska till bm på torsdag igen undar hur s-f måttet är denna gång. vid 25 fulla veckor hade jag ju s-f 28.
Min mage har ändrat form. För någon vecka sedan sa alla att jag hade en typiskt tjejmage. Men nu helt plötsligt säger alla att det är en killmage. Har ju trott hela tiden att det är en liten kille i magen:) Den som lever får se...;)
Zelda: Jag har haft mycket afte, det gör ont och det lindrar med cordysol som man sköljer i munnen finns som tandkräm också. Vet inte om man kan ge det till barn. Men kolla upp det.
Sol: tråkigt med din lilla tjej. Tror att det kan vara mjölken ändå. Hoppas på intolerans istället för mjölkprotein. En kompis till mig har haft ett barn som haft stora problem med sjukt barn. Det var mjölkprotein.
Grattis till killen Beckah
Skönt att höra ifrån dig Mammab. Jag vet hur det är att må psykiskt dåligt. I 20 års åldern rasade jag totalt och låg på psyket några gånger. Sedan bodde jag på ett behandlinghem i ett halvår. Idag mår jag bra, men kan få små återfall ibland. Har haft en mycket traktisk barndom...
Kan ju trösta med att det finns ett ljus någonstans. Du har en familj en underbar dotter en man och en liten på väg. Kämpa på
Var hos bm idag v.28+4
S/F 30
Hb 130 mot 106 för tre veckor sedan:)
Blodtryck 110/60
Vikt: Har inte gått upp något de senaste 3 veckorna:) Men har sammanlagt gått upp 11kg
Bebisen låg med huvudet uppåt och bm sa att om inte bebisen vänt sig till v35 skickas man på ett vändningsförsök. Går inte det rekomenderar de kejsarsnitt. Jag hoppas verkligen att bebisen vänder sig för jag vill inte alls bli snittat. Vill verkligen föda ut min bebis normalt.
Imorgon skall jag byta kust för en liten minisemester. Ska till Stockholm o det ska bli sååå kul att komma till den stora staden