BF Juli-07 Nr3
Alltså, ok att man ser muddens konturer, men ja menar, mudden är mörkblå och linnet är ljusrosa, så man ser ju även mörka färgen på mudden igenom linnet.
Alltså, ok att man ser muddens konturer, men ja menar, mudden är mörkblå och linnet är ljusrosa, så man ser ju även mörka färgen på mudden igenom linnet.
Ok, då tar jag bara ett linne och låter bli å svettas bort
Humlan1973: Ringo, jag vet inte riktigt vad jag tycker, men de låter lite coolt
Tjejer, vet ni vad man köper för modell på bh om man har stor omkrets på själva bröstet alltså?
Jag har ju förminskat mina bröst för några år sedan. Gick från F-kupa till D.
Fick STOR C, eller liten D vid operationen. ( vägde 30kg mindre då ), så idag hr jag normal D.
Men oftast är omkretsen på själva kupan / båden på bhn för liten om ni förstår.
Och tar jag större kupstrl så blir ju själva kupan förstor..
bågen, inte "båden" som ja skrev
Mina bröst har aldrig minskat då jag gått ner mycket, bara blivit mer innehållslösa..
Sådär, då har man planerat dagens matintag så de blir rätt med kcal å allt.
Ett pusslande varje dag, men de blir till en vana till slut
Inne på 4e dagen nu och det känns bra att ha stenkoll på vad ja stoppar i mig ( väger precis allt, iaf då jag e hemma).
Längtar tills på tisdag då jag hållt på i en vecka, se vad vågen visar då. Idag visar den -1.3kg sen i tisdags.
Jag klagar inte på att jag går ner istället för att stå stilla i vikt, mina knän å bäcken lär älska om ja tappar några kilon
*ligger fortfarande på 3-siffrigt*
Inget godis heller dessa dagar och det är inte ens svårt!!
Nä nu ska ja ta upp Saga här å sen bege oss ut på äventyr
Hade skrivit sååå långt om kommande förlossning, så gjorde jag fel så försvann allt.
Men i korta drag:
* Längtar INTE tills förlossningen
* Förlossningsrädd och har gått på aurorasamtal innan Saga, ska göra de nu innan den här förlossningen oxå.
* Rädslan sitter i att jag tappat kontrollen totalt under förlossningen, jag får helt enkelt panik. FÅtt det med båda barnen. Sen att ja inte känner personalen och inte kan lita på dom.
*Att min förstfödda, Anton kom ut halvt livlös pga att han blev så stressad i slutskedet av förlossningen å svalde sitt eget bajs+fostervattem. Att jag fick hålla honom först efter kanske 10minuter och då var han ren och torr.
*Skulle jag våga säga att jag vill helst ha planerat snitt den här gången så skulle ja säga det. Men jag vågar inte, rädd att bli "tönt"förklarad eftersom ja "lyckats" föda 2 barn redan. Jag menar, varför ska man bli beviljad snitt med tredje barnet?
Nä, mina innersta tankar kring detta vet bara min närmsta vän om..får se om jag vågar säga de till aurorabarnmorskan sen då jag är där.
Känner mig lite som en flopp, mupp, fegis när ja tänker på detta.
Men säger någon "förlossning", ja jag känner bara en stor ångest inför att bebisen måste komma ut oxå. Jag vill helst förtränga det.