Inlägg från: solstraalen |Visa alla inlägg
  • solstraalen

BF Juli-07 Nr3

Ja så var de för mig med Saga ( som är mitt andra barn )
    Fick stort sf väldigt fort, men sen nästan stannade de av mot slutet

Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.28
  • solstraalen

Någon som tagit bort en leverfläck??
    Jag ska på bedömning av en leverfläck på ryggen som måste väck.
    Den har växt sista åren å sticker ut som äcklig mörk säck på ryggen typ. Precis där bh-bandet sitter, så de skaver imellanåt.

Tänkte hur dom gör å så?

• solstraalen
    mrsbygg skrev 2007-04-03 14:22:59 följande:
    Någon som tagit bort en leverfläck??Jag ska på bedömning av en leverfläck på ryggen som måste väck.Den har växt sista åren å sticker ut som äcklig mörk säck på ryggen typ. Precis där bh-bandet sitter, så de skaver imellanåt.Tänkte hur dom gör å så? Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.28dom brukar väll bränna bort leverfläckar?en kompis till mig fick göra det när hon var yngre...
    Bränna?!?!
    Men usch, då lär de ju bli lilla högen med aska.
    Nä de där lät inge vidare, hoppas du har fel

Bättre om de tar fram en tollformel å trollar bort den
  • solstraalen
    mrsbygg skrev 2007-04-03 14:26:07 följande:
    mrsbygg skrev 2007-04-03 14:22:59 följande: solstraalen skrev 2007-04-03 14:11:18 följande: Någon som tagit bort en leverfläck??Jag ska på bedömning av en leverfläck på ryggen som måste väck.Den har växt sista åren å sticker ut som äcklig mörk säck på ryggen typ. Precis där bh-bandet sitter, så de skaver imellanåt.Tänkte hur dom gör å så? Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.28dom brukar väll bränna bort leverfläckar?en kompis till mig fick göra det när hon var yngre... Bränna?!?!Men usch, då lär de ju bli lilla högen med aska.Nä de där lät inge vidare, hoppas du har fel Bättre om de tar fram en tollformel å trollar bort den Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.28hehe, ja tror man får nån lokal bedövning sen bränns den bort med laser. så d blir ett litet litet ärr istället! har för mig det men kan ha fel..hehe
    Återstår att se helt enkelt
  • solstraalen
    Mjukis82 skrev 2007-04-03 14:28:52 följande:
    Tittar bara in en snabbis... har väääärldens migränanfall och mår skit! Beckah: Jag tror nog att det är som du har mätt lite fel fast det är nog ingen omöjlighet att ha så stort SF-mått. Du får kolla när du är hos BM!sol: Jag har tagit bort några leverfläckar och dom har alltid skurit bort dom, under lokalbedövning såklart... och sen har jag fått sy. Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
    Skära bort.. ja de e de jag hört man gör oxå..
    Hualigen, hur ska man göra då med bhn efteråt?
    VÄGRAR gå utan

Hoppas ditt migränanfall går över snar. *kram*
  • solstraalen
    Prinsessan Zelda skrev 2007-04-03 14:42:02 följande:
    solstraalen skrev 2007-04-03 14:11:18 följande: Någon som tagit bort en leverfläck??Jag ska på bedömning av en leverfläck på ryggen som måste väck.Den har växt sista åren å sticker ut som äcklig mörk säck på ryggen typ. Precis där bh-bandet sitter, så de skaver imellanåt.Tänkte hur dom gör å så? Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.28jag har tagit bort flera, på rygg och fot. De skär bort dem så att de kan se om det finns några förändringar i dem. Bränns de bort kan man inte se om de var "dåliga" eller inte. Men det blir tyvärr lätt fula ärr på ryggen, men inte fulare än själva fläcken i och för sig. De sista jag tog bort hade förändringar i sig så nu ska jag vara uppmärksam på de jag har och om det kommer nya. Har en i huvudet som borde tas bort, under håret alltså. antar de måsta raka bort lite hår då Man får lokalbedövning och så skär de bort och syr ihop, väldigt enkelt. bli biten: www.monstersgame.se/
    JA hellre ett fult ärr på ryggen än den äckliga sladdriga säckleverfläcken som sitter där nu å skaver
  • solstraalen
    Prinsessan Zelda skrev 2007-04-03 14:44:20 följande:
    kan ta kort på mina ärr om du vill ryggen töjs ju väldigt mycket när man böjer sig osv. det är svårt att få fina ärr där. bli biten: www.monstersgame.se/
    show me

Har du tagit bort nån där bh-bandet sitter?  Alltså min sitter precis bakom spännet på bharna..
  • solstraalen
    Prinsessan Zelda skrev 2007-04-03 14:58:06 följande:
    solstraalen skrev 2007-04-03 14:45:22 följande: Prinsessan Zelda skrev 2007-04-03 14:44:20 följande: kan ta kort på mina ärr om du vill ryggen töjs ju väldigt mycket när man böjer sig osv. det är svårt att få fina ärr där. bli biten: www.monstersgame.se/show me Har du tagit bort nån där bh-bandet sitter?  Alltså min sitter precis bakom spännet på bharna.. Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.28här är en bild på två av ärren på min rygg. följ pilarna bli biten: www.monstersgame.se/
    Men du, vad har de sagt till dig angående dina leverfläckar?
    Att ja undrar e för att den på ryggen har ja haft i maaaaaaaaaaaaaaaassa år. Blivit lite störra sista åren "bara".
    Efter de har ja även fått 2 till på kroppen som sticker ut, dock inte lika mycke som den på ryggen, men innan var de helt platta.

Kanske skulle ta upp de med läkaren oxå?
  • solstraalen
    zandrisen skrev 2007-04-03 23:39:34 följande:
    Hej tjejer! Vet inte om det är nån som hinner läsa mina inlägg, som ju för det mesta har skrivits nattetid senaste tiden....???  Har rätt mycket på dagarna nu iom all sjukgymnastik, plus att svärmor är här på besök, så det blir inte tid för datorn förän på kvällen... Men ni ska veta att jag läser igenom allt!!! Vickyb, vad ledsamt att det fortfarande är grus i maskineriet. Du har redan fått så många bra råd från andra som befunnit sig i din sitution, så jag skickar dig massor av kramar istället...!Solstraalen, lider verkligen med dig när du beskriver viktsituationen. Har också ökat läskigt mycket med tanke på min ringa längd, och vet att det blir ett helvete att kämpa bort sen. Vet inte riktigt vad jag ska säga som tröst, har ju själv supersvårt att acceptera mig själv i spegeln... Återigen skickar jag en kram till dig, och så ser jag f4ram emot vår planerade pepptråd! L2K, grattis till den lilla tösabiten! och lika stort grattis till Ankiz, som väntar på en liten grabb!!!
    Tack ska du ha
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3