Hallonfot skrev 2007-04-12 08:25:35 följande:
Starkt jobbat, Solstraalen!Lindisen: Vad jobbar din sambo med som kan få gratisprover på glass? Ha ha, tur att inte min man jobbar på glassbolag för då skulle jag och dottern kunna hoppa över kvällsmaten och bara äta glass. Är inte så mycket för kakor och godis men glass...mmmmmm, det kan man nog inte äta för mycket.Oj, sorry...inte meningen att läska dig Solstraalen när jag precis gratulerat dig till ditt fina resultat och karaktär.
Hehe de e lugnt
Tack för alla era uppmuntrande ord tjejer!
När jag väl kommit in i de här om 1-3 veckor så kommer jag bara njuta av att läsa om alla era kalorier ni stoppar i er och det får mig att bli ännu mer motiverad
Tex då jag har "bantat" efter graviditeterna förut och jag har hållt på i några veckor, då finns de inge bättre än att följa med kompisar som ska käka glass eller hamburgare eller så, då blir jag så motiverad av att se dom trycka i sig onyttigheter
( Man får ganska bra koll på hur mycket kalorier ens favoritgrejer innehåller, iaf jag )
Så ni kan skriva hur mycket ni vill om era glassar och bakerier hit och dit, för mig är det lugnt