Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

BF Juli-07 Nr3

jag kan inte ha bygel under grav tyvärr. Inte när jag ammar heller, eller inte i början. Mina bröst blir hårda som sten om jag har bygel och gör ont.

Mammab - jag tycker du ska åka in på en gång med Saga om hon klagar på öronen. Som öronbarn själv kan jag säga att det är tortyr att gå med öronont länge. Och inte bra heller. Vill också uppmana alla med barn att verkligen kolla upp efter 2 månader när era barn haft öroninflammation,att det verkligen har gått över helt.  När jag själv var liten fick jag benröta av en öroninflammation och det höll på att sprida sig in mot hjärnan. Jag fick ligga på sjukhus i två veckor och genomgå 2 operationer. Var 2½ år då. Höll på att dö.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Prinsessan Zelda
    Donna69 skrev 2007-04-28 08:24:26 följande:
    L2K;Det skiljer ju bara en dag mellan oss!!!!
    mellan oss också
  • Prinsessan Zelda

öron ska man inte låta läka av sig själva, man kan få problem med öronen då.

• Prinsessan Zelda

hittade lite kläder på kappahl idag. varit lite handlartokig på sistonde.  blir det när jag får rabatt kuponger, tror då att jag måste handla liksom

bilder finns i fototråden.

Ikväll ska sambon ut med kompisar. jag får väl mysa med sonen och sen sitta här vid datorn när han lagt sig

• Prinsessan Zelda
    Theresa1 skrev 2007-04-28 16:34:23 följande:
    zelda:Jag gör dig sällskap Maken har lagfest...
    bra
  • Prinsessan Zelda

jag har också jordgubbar ju!! mmmmm, ska ta lite efter middagen. Adam älskar jordgubbar så det blir kalas det

• Prinsessan Zelda

nu har jag och Adam varit hos grannen och käkat glass med jordgubbar.

mammab - stackars Saga. tänk på att om du ger nässpray, spruta rakt in och inte uppåt. när Adam inte ville ta medicin så gick det bäst när jag använde sprutan och sprutade ytterst lite in i munnen i taget. så lite att han knappt kunde spotta ur det. det tog tid men han fick i sig allt.

ring förlossningen pusselbiten!!!

min bebbe har också varit jättelugn idag, man blir lite orolig ju. inte känt nåt alls känns det som.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3