Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

BF Juli-07 Nr3

hon har inte hört av sig på hela dagen. hon är nog kvar på sjukhuset, hoppas allt är bra bara.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Prinsessan Zelda

Va skönt Vallmar.

Själv ska jag ju överklaga så fort jag varot hos doktorn för min foglossning (på torsdag).
    Ni som fått hp beviljad har ni varit sjukskrivna, verkar vara lättare då. Vad jobbade du med Vallmar??

• Prinsessan Zelda

för mig ilar det en del, men det är foglossningen. Däremot kan jag få ont när bebben sparkar neråt också.

Adam fixerade sig inte förns han föddes i princip. Han var ruckbar hela tiden.

• Prinsessan Zelda

för mig ilar det mest i blygbenet när jag vrider mig. Om jag tex står i köket och ska vända mig från en bänk til en annan, och bara vrdier på höfterna liksom.

• Prinsessan Zelda
    rullgardinsflikkan skrev 2007-04-24 20:28:23 följande:
    Jag har inte vart sjukskriven men jobbar på ett äldreboende där det är mycket lyft och felaktiga" arbetsställningar.vad jobbard u med då Zelda?
    jag jobbar på särskolefritids. med lätt till måttligt utvecklingsstörda barn 7-11år. Vissa är utåtagerande och helt impulsiva. Vissa barn måste man snabbt springa ifatt (rymmer), eller lyfta undan då de försöker mosa nåt annat barn osv. Det är väldigt oberäkneligt jobb och vi går långa promenader till parker. mycket upp och ned med klädhjälp osv. Fattar inte att jag inte fick hp beviljad. Har klagat om detta förut här i tråden Har också bara sökt för tre veckor i sommar. För jag har ändrade arbetsuppgifter fram till då som ju gör det möjligt.
  • Prinsessan Zelda

hade jag inte haft ändrade arbetsuppgifter just nu skulle jag nog vara sjukskriven. Men det vill jag ju inte om jag inte behöver, suck.

• Prinsessan Zelda

nä. inte med samma kriterier. En som jobbade hade farliga förvärkar så hon var ju tvungen att typ ligga hemma i sängen, no problem där. En annan jobbade i skolan, ej på fritidset. det är inte lika jobbigt och hon fick inte heller beviljat. Men hon hade heller ingen foglossning eller några sådana besvär.

Förra gången jag var gravid blev jag sjukskriven och sökte aldrig fp.

• Prinsessan Zelda

ska till läkaren på torsdag. Saken är ju den att jag kan ju inte bli sjukskriven i förväg så att säga. Jag vill och orkar jobba som jag gör nu. Men efter 15 juni så måste jag jobba som vanligt och då går det inte. Och jag får ju sjukskriva mig då i såna fall. Men tänk om fk inte godkänner det då. Det är skönast att veta i förväg. Men men....

• Prinsessan Zelda

men första gången man överklagar skickar men ju bara ett brev till fk, eller hur. Är det sne man ska överklaga till länsrätten? Hur gör man då?

• Prinsessan Zelda

Det sjuka är att fk ringde till och med upp min chef som verkligen förklarade hur allt låg till men ändå fick jag inte beviljat.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3