Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

BF Juli-07 Nr3

little baby skrev 2007-04-24 22:04:46 följande:
    Förresten är ni ömma i magen/området efter det att bebis sparkat där och rumlat runt? Jag får jätteont och det ömmar i hela skinnet känns som blåmärke typ ....vassa armbågar min bebis har. Eller benig rumpa
    ja, förra grav fick jag som blåmärken på insidan av livmodern kändes det som, av allt sparkande. Inte fått så än så länge, men det kommer nog
    bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Prinsessan Zelda

God morgon allihopa.

Ska med sonen till dagis. Sen ska jag hem och sova igen. Är hemma med halsont och otrolig trötthet. ska bli skönt att sova ut själv hemma. Och sen njuta av vädret lite tror jag

• Prinsessan Zelda

Vi bor också nära ikea i kungens kurva (sthlm) men jag tröttnar inte

Fast idag ska jag vara hemma och ta det lungt så jag kan gå och jobba imorgon. Ska plocka undan lite, Adams leksaker har på något konstigt sätt hamnat överallt

Giafia - jobbigt.

• Prinsessan Zelda

den lät sig fångas då i alla fall. jag skulle gjort detsamma. Hatar att köra på djur, även om det "bara" är en fågel eller råtta

• Prinsessan Zelda

jag känner inte heller några kroppsdelar eller så. Det gjorde jag aldrig med adam heller. Och eftersom jag inte fått de där hårda sparkarna up i revbenen än så tror jag att bebben ligger på tvären eller ner med benen.

• Prinsessan Zelda

jag känner inte så mycket sparkar heller. Mest bara att det rör sig och ibland nån som typ trycker mot ena sidan.

• Prinsessan Zelda

första mätningen på huvudet säger inte alltid så mycket om man klämt ut den lilla. Eftersom om huvudet är ihoptryckt så blir måttet mindre.

Adams huvudmått när han föddes var 33, men hans huvud trycktes ut och var lite toppigt också. Men efter 2 veckor var hans hm 36. så han kanske egentligen hade 35 då.

• Prinsessan Zelda

huvudet på bebisen är ju lite formbart så det kan tryckas ihop en hel del. Tar de måttet då blir det ju mindre.

• Prinsessan Zelda
    little baby skrev 2007-04-25 12:17:04 följande:
    Efter att barnet har fixerats ligger den så ända fram tills förlossningen?
    inte alls säkert.
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3