Vicke, jag har också haft helt horribelt låga järnvärden, först låg det på 91, sen på 98, och sist på 113. Min BM har inte ens nämnt ordet "anemi"???? Vad görs för att hjälpa dig med din anemi? Det enda jag får göra är att käka ännu mer järntabletter tillsammans med c-vitamin, äter nu 5 st ercofer om dagen! Har svårt att andas och är supertrött. Är orolig att min BM inte berättar saker för mig.... 
mammab, min tjej har också mardrömmar, men å andra sidan är hon ju snart 4 år. Tror hennes mardrömmar och mörkerrädsla startade vid ca 2 ½ års ålder, och ibörjan kom hon ganska ofta tassande på nätterna och var rädd. Nu händer det kanske en gång i veckan, och det är allt från spöken till råttor som jagar henne i drömmarna... Coolt med namnlapparna! Hoppas fogarna håller!
Lindaojohan, varför inte testa tradera om lappen på vivo inte skulle ge önskad effekt? Har sålt b la vår gamla tv, och planerar att sälja av ännu mer av alla grejer som bara står och tar plats innan bebis kommer... Enkelt, kul, och så får man kosing i fickan ganska snart!
Sovit askasst inatt... Somnade för det första inte förän vid 3-tiden, och sen har jag drömt förvirrade och stressande drömmar hela natten. Ska få besök i eftermiddag, och jag hade tänkt baka kladdkaka då jag inte pallar nåt komplicerat just nu, och bara för det är kakaon nästan helt slut! Nån som har nåt bra och enkelt kakrecept utan för mycket komplicerade ingredienser??? Inte sockerkaka bara, det är såååå tråkigt...