• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • LindaoJohan

kom precis hem från täby c, hittade två fina toppar/klänningar som man kan använda både nu å efter grav på gina tricot! jättefina! köpte oxå mamma leggings på hm, har redan sånna vanliga strumpbyxor (mamma från hm) som sitter bra!Skönt med lite nytt!

Själv hemma ikväll då sambon e i stan å kollar på fotbollen med några kompisar. Lovade att hämta han vid tunnelbanans endhållplats, har jag fått han å flytta ut hit till mig så får man ju ställa upp lite oxå!

Någon som vet hur det är med att sola solarium vid grav?

På söndag e det trädgårdsmässan! Jippi!

• Tania

åh herre gud.... min man sprang ut till parkeringen då "köparen" ringde och sa att han stod vid garaget.

Efter tio minuter kommer han in igen och skakar på huvudet. "köparen" stod INTE vid garaget fast han sa det flera ggr. Min man försökte få honom att förklara var han stod någonstans och han promptade på att han stod på rätt ställe.
    Till slut sa min man att han skulle gå och leta efter honom men då säger "köparen" att han måste tillbaka till bussen för att den går snart. ?!!!!?!!!!
    TA NÄSTA BUSS!!!!!
    Så en hel del tappra försök av min man att få idioten att hitta rätt utan en titt ens.
  • SannaKaarina

Calylite

jag vet inte om hur många man får ha. men jag vet iaf att 4 får man ha. när syrran döpte sin son var dte jag och tre till. jag var den som bar fram så det är väl en som måste väljas ut.

• L2K
    tbmh - vad jobbigt!!!

Usch och bläääää jag har ätit för många djungelvårl!!!
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • mrsbygg

hua.. lagar mat helt slut..första stunden ja sitter sen ja kom hem idag vid typ halv 7...

så jävulskt ont över allt..

nehe..kolla till kycklingen då, sen kanske man får äta lite...

• Prinsessan Zelda
    L2K skrev 2007-03-28 19:56:17 följande:
    tbmh - vad jobbigt!!! Usch och bläääää jag har ätit för många djungelvårl!!! Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
    går det

älskar djungelvrål
    bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Pusselbiten86

Hej hopp

Hur är de med alla idag ?
    Gick in på tradera o skulle kolla budet på min data .. ( den gamla..)

Hade lagt ut den på 1000:- o trodde jag högst skule få 1500:- MEN nu är den uppe på hela 2100:-

Förvånad

Såååå glad

♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Prinsessan Zelda

sitter själv och äter vindruvor men nu när du nämnde djungelvrål måste jag gå och ta. Tur sambon köpte en extra stor påse på båten sist

• Prinsessan Zelda

vet inte. gör aldrig det då jag föstått det inte är särskilt bra över huvud taget.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3