Inlägg från: zandrisen |Visa alla inlägg
  • zandrisen

BF Juli-07 Nr3

Teen, jaha, dom är slut över hela sverige..??? Där ser man... Duroferon har jag inte testat, kanske vore nåt? är dom dyra?

Cop, precis så är det. Och just bara därför pajjade fläkten på vår laptop, och nu sitter jag här med en värdelös, urgammal och trasig lånedator. Ringde supporten senast ikväll för att höra hur det går med våran dator, men dom kunde bara se att den fortfarande var på verkstan. Efter 2 veckor...! Saknar den såååå mycket!!!

• zandrisen

Ska ringa igen på fredag och kolla hur det går med den, annars kommer jag att bråka!

Nu är det dags att släcka och (försöka) sova tror jag,
    Godnatt!

• zandrisen

Här är det "ont i huvet väder", ni vet sån gråsvart himmel och sol samtidigt så att det blir sånt där läskigt ljus, och så är nog lufttryck också, typ åskvarning. Får alltid spänningshuvudvärk av sånt väder! Hoppas förövrigt på att mitt paket från Adlibris kommer idag, har typ ingenting att läsa, och då går tiden rätt sakta...

Vickyb, hoppas det går fint hos psykologen, och att du får träffa en trevlig och kompetent sådan!

Sanna-Kaarina, åhnej, och du som hade återhämtat dig lite och börjat känna dig bättre!!! Håller tummen för att det ska gå att fixa relativt smärtfritt, och att det är nog med krångel sen!

Halvblod, låter som ett förnuftingt drag att lägga ner jobbet. Det är ju bara några veckor kvar iaf, se det inte som ett misslyckande, fasen du har ju slitit som 17! Tror både chef och kollegor förstår!

Milla med killar, har ju klagat lite på att jag sovit så lite ett tag, det har definitivt gått över! Somnar både här och där, så även om jag sover dåligt på natten så blir det en del timmar som försvinner...

• zandrisen
    Halvblod, ang rumpans form så var det lite roligt då jag fött Molly, så kände jag gensat på lillrumpan, och kände genast igen formen på den!!! "Jepp, det är hon som legat inne i min mage" kändes det liksom... Lite udda sätt att känna igen sitt barn, men ändå...
  • zandrisen

...Och där kom regnet och åskan ja..! Får se hur länge jag vågar vara uppkopplad.

• zandrisen

Humlan, låg inte den på julisidan? Alltså den hemsidan som någon ordnade?

• zandrisen

70 % chans att det är en pojke. Och det är det ju enligt ul...

• zandrisen

Googla på "TENS" så får ni förklaring. Fanns en bra på "vårdguiden", men jag kan ju inte klistra in länkar...

• zandrisen
    solstraalen skrev 2007-05-15 15:10:23 följande:
    Du å dina länkar Kan du inte köra Ctrl+C osv ens?
    Nope, lånedatorns inställningar är för gamla och kan ej uppdateras. Men snaaart kommer vår dator (förhoppningsvis) tillbaka, och då ska jag klistra länkar som en galning...
  • zandrisen

Har också en tens, men den är sprillans ny och har nåt knappsystem och olika "program" man kan köra med. Håller med om att dom är guld, och kommer definitivt att ha den under förlossningen, innan jag får min EDA då.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3