Här är det "ont i huvet väder", ni vet sån gråsvart himmel och sol samtidigt så att det blir sånt där läskigt ljus, och så är nog lufttryck också, typ åskvarning. Får alltid spänningshuvudvärk av sånt väder! Hoppas förövrigt på att mitt paket från Adlibris kommer idag, har typ ingenting att läsa, och då går tiden rätt sakta...
Vickyb, hoppas det går fint hos psykologen, och att du får träffa en trevlig och kompetent sådan!
Sanna-Kaarina, åhnej, och du som hade återhämtat dig lite och börjat känna dig bättre!!! Håller tummen för att det ska gå att fixa relativt smärtfritt, och att det är nog med krångel sen!
Halvblod, låter som ett förnuftingt drag att lägga ner jobbet. Det är ju bara några veckor kvar iaf, se det inte som ett misslyckande, fasen du har ju slitit som 17! Tror både chef och kollegor förstår!
Milla med killar, har ju klagat lite på att jag sovit så lite ett tag, det har definitivt gått över! Somnar både här och där, så även om jag sover dåligt på natten så blir det en del timmar som försvinner...