Inlägg från: zandrisen |Visa alla inlägg
  • zandrisen

BF Juli-07 Nr3

Zelda, GRATTIS va härligt att få rätt!!!!! Superglad för din  skull, äntligen liiite rättvisa i världen!

Dagens gnäll: Min beställning från Adlibris har fortfarande inte kommit, den är enligt deras hemsida inte ens behandlad ännu. Sista gången jag handlar därifrån.
    Lånedatorn har fuckat mer än valigt idag, nu har den börjat slå av sig själv lite hur som helst, plus att toch-padden blivit ännu trasigare med resultat att muspekaren låser sig och inte går att få kontakt med från den trådlösa musen. Stormen som gick förbi här idag messade upp våran boxer, inte kunnat få in nån annan kanal än 1an och 2an. Hurra vad jag är glad att jag betalar tv-licens med tanke på det jättebraiga programutbudet *not*

I-landsproblem I know, men det är liiite jobbigt med tanke på att jag fortfarande är sängbunden.

Blääääää..........Gråter
  • zandrisen

Godmorgon!
    Idag skiner solen, till skillnad från igår, jösses vad det regnade och haglade!!!

Mama77, tack för tipset, ska kolla om det går att få ut boxen utan att ha skrivit ut lappen.

Helenander, skogstokig var ordet... Fast det är nog en hel del hormoner inblandat också, inte direkt normalt att börja grina för att ett bokpaket inte kommit...

Hallonfot, du kommer att vara såååå söt! Lovar att folk kommer att komma och berätta det också, speciellt sen när dom fått lite alkohol i sig... Fast jag känner helt klart igen känslan!

• zandrisen

Passade förresten på att gå ed i liberoklubben, har för mig att man fick en del blöjor därifrån också, fast när barnet börjat bli större: www.libero.se, gå till "liberoklubben".

• zandrisen

Idag är läkaren som påstod att jag inte kan få EDA pga av mitt diskbråk med i lokaltidningen! Hon uttalar sig om fetma under graviditet, kommer nog att bli en hel del liv om detta kan jag tänka mig. Min BM är också med på bilden, Kerstin.
    www.falukuriren.se, repotaget finns på öppningssidan.

• zandrisen
    SannaKaarina skrev 2007-05-16 10:49:54 följande:
    *Idag är läkaren som påstod att jag inte kan få EDA pga av mitt diskbråk med i lokaltidningen! Hon uttalar sig om fetma under graviditet, kommer nog att bli en hel del liv om detta kan jag tänka mig. Min BM är också med på bilden, Kerstin.www.falukuriren.se, repotaget finns på öppningssidan*jag måste vara en av dom där feta gravida hon pratar om vägde 82 kg då jag blev gravid och väger nu 103 kg. det enda jag har problem med är all vätska och svullnader. och handen pga det. och lättare foglossningar. och jag har inte moffat alls på onyttigheter har en baby som inte alls tycker om söta saker så din läkare verkar ha lite egna ider.
    Egna idéer, kan man lungt säga... Har ju som sagt kollat upp det här med EDA och diskbråck VÄLDIGT noga, och hon hade inga som helst belägg för att påstå att jag inte kunde få någon. Hon kanske tycker att jag är fet och ville straffa mig...??? Skrikandes Vill INTE reäffa henne var 4e vecka framöver, ocj kommer att säga det när vi ses i början av juni.
  • zandrisen
    misan84 skrev 2007-05-16 11:04:10 följande:
    Tacka alla visst vill man att den ska komma tidigare men inte 6 veckor innan:( Vill ju att den ska må bra o slippa kuvös o sånt:)
    Håller tummar och tår för att allt ska gå bra!!!! Förhoppningsvis får du "bara" bricanyldropp och får åka hem i morgon! KRAM!
  • zandrisen
    Little baby, grattis till Hp, hade totalt missat det! Generad
  • zandrisen
    Calylite skrev 2007-05-16 11:11:15 följande:
    zandrisen men shit, så kan de väll iten göra. hur kan vissa ens jobba med det dom gör, de borde vara inlgda själva på spyket ju
    Känns lite...olustigt ja. Får liksom bara mer belägg för att den läkaren är knasig.
  • zandrisen
    little baby skrev 2007-05-16 11:22:40 följande:
    Zandrisen Måste bara fråga dig som har varit inne några gånger och fått bricanyldropp som jag förstått det hela. Vad gör bricanylet för värkan egentligen? Stoppar det värkarna eller vad händer? *Nyfiken*
    Bricanyl är samma medicin som man ger till astmapatienter, och fungerar då luftrörsvidgande. Vet inte exakt hur den fungerar på värkar, men de avstannar iaf. Man blir dock grymt skakig, svettig, hjärtat slår väldigt fort, och man kan bli illamående. Är inte förtjust i bricanyldropp, man mår helt enlekt skit, men det har ju avsedd verkan, oftast iaf vad jag förstår.
    Calylite skrev 2007-05-16 11:19:49 följande:
    zandrisen Men du kan väll byta?
    Vet in te om jag kan det. BM kan man byta, det vet jag, men hur det funkar om man vill byta läkare vet jag inte. Ska definitivt undersöka saken iaf.
  • zandrisen
    Vicke skrev 2007-05-16 12:08:43 följande:
    Nu har jag vari hos bm...Allt såg bra ut. Bebisen har vänt på sig. Hjärtljuden låg på 150. Mitt hb har höjts till 109 från 93 .. Mitt sf mått är 29. Hade lite äggvita i urinen så det blir lite extra koll på det. Men bebis mår bra!!!! Exakt 2 månader till 16/7 61 dagar kvar!!
    Skönt att allt såg så bra ut!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3