Inlägg från: zandrisen |Visa alla inlägg
  • zandrisen

BF Juli-07 Nr3

Cop, gå in under "galleri" och följ instruktionerna, bläddra sedan fram till din bild och lägg upp den.

Beckah, nja, kanske... Fårse om det fortsätter, då blir jag garanterat skallig på nån vecka...

• zandrisen

Då har du inte formaterat bilden i jpg-format. Har du paint eller photoshop så kan du göra om den.

• zandrisen

Ja då vet jag inte, är inte så haj på det jag heller... Bilderna från mobilen kanske inte är kompatibla med FL? Vissa av mina bildformat (har olika i mobilen) kan jag inte skicka till FL, det blir bara text liksom. Har du flera bildformat i mobilen?

Nu kallar maken från sängen, så nu blir det nattinatt för min del!

Kramis!

• zandrisen

OK, fattade aldrig att du redan hade dom i ditt galleri... Då är jag med! *senfärdig*

• zandrisen

Halvblod, hääärligt att få shoppa lös på ikea! Synd att skötbordet inte fanns kvar, vi har ett sånt som varit toppen! Kolla tradera eller blocket, finns ganska ofta där har jag sett!

Jag är helt tokig i ikea, har varit det sen jag var liten då vi bodde nära det stora i kungens kurva… Var nästan roligare än gröna lund för mig! *konstig unge*

Donna, jag har några bygellösa bh, men måste säga att de med bygel är helt klart överlägsna på att hålla dom på plats. Tipsade om Abecitas bh tidigare, och måste någ göra det igen känner jag, den jag köpte är som att ha ”osynlig” bh på sig, såååå skön!!

Beckah, men va fasen, tar aldrig Victors (och ditt) elände slut??? Blåsan ser ju helt otroligt smärtande ut, vaddå alvedon…? Hoppas det blir bättre, och anmäl!

Men Lindisen! Vad skönt att det inte var propp i hjärnan iaf, men usch vad jobbigt för dig! Hoppas du mår bättre nu, och att det inte kommer tillbaka… KRAM!

Jessa, så du har också varit på ikea…*avis* Va härligt att vagnen blev så bra! Know the feeling, är och drar i min varje dag, är sååååå nöjd så att det bara pirrar i kroppen! Sjukt att man kan vara så glad över en materiell grej egentligen…

Vallmar, jaha du med… Är det typ bara jag som INTE får åka till ikea innan bebisen kommer…?*s*

Mammab, hoppas bebis lugnar ner sig en smula så att du slipper ha ont! Och hoppas att h*n kommer lite tidigare, men som sagt bara om ni båda är redo för det J

Vicke, tror du, Beckah och mammab har bebisar som fixerar sig just nu. Min snurrar fortfarande, börjar oroa mig lite för att det blir sätesbjudning OM jag nu får föda vaginalt…Fundersam

Såg att ni undrade var alla var, och jag kan bara upplysa om att jag har haft en rolig (och aktiv!) dag, på gud vet hur länge! Då jag ju fått lov att vara upprätt så åkte vår lilla familj till Kupolen i borlänge (stor galleria), och där fikade jag med en grupp tjejer här från FL, åt lunch, shoppade lite födelsedagskläder till mig, åt glass och sen när vi kom hem så däckade jag på soffan och sov i 2 timmar! Har förresten en otrolig unge som var jätteduktig och smög på tå och viskade hela tiden jag sov, gullfian min!!!  Drömde första drömmen om sonen också, han var STOR och jätteblond och såååå söt... *längtar*

SÅ kul att få vara ute bland folk, även om det skedde från rulstolen... Var lite bökigare att shoppa (trångt och MYCKET folk) men i huvud taget gick det bra, bara nån enstaka SD och ryggen höll någorlunda! YEY! Skrattande

• zandrisen

Vos, grattis till sista arbetsdagen!

Mjukis, åh va härligt att höra från dig! Har tänkt så mycket på er. Underbart att höra att allt ser bra ut med lillsnuttan!

• zandrisen

Godmorgon!
    Är också på rätt gott humör idag, precis som du Donna!
    Har inte heller nån aning om varför, sovit dåligt och himlen är gråmulen, men det är ok liksom, snaaaart har vi våra bebisar!!!!!
    Börjar gå upp för mig på allvar nu, lite sent kanske, men ändå...

• zandrisen

Ny presentation Milla? Snygg bild!

Finns det några frisörer i tråden man kan fråga en fråga till förresten? Nån som vet?

• zandrisen

Nu går jag och lägger mig på soffan med Annika Lantz bok "9½ månad". Länge sen jag skrattade så hysteriskt till en bok... Rekommenderas!!!!

• zandrisen

*kramar tbmh*

Finns inga ord för din situation, måste vara oerhört hemskt.

*kramar igen*

Rullgardin, fint hus! Hur pass säker är du på att få fast anställning? Vi tog lån innan jag hade fått fast, jag visste att jag skulle få det några månader senare, och sa inget om det bara. Alltså att jag inte hade fast…

Halvblod, skitkul idé! Känner inte till några designers, men dyker jag på nån så lovar jag att hojta! Får vi i julitråden rabatt sen när vi kommer och handlar förresten…???

Calylite, om jag skulle försöka träna upp mina hängisar, så skulle jag inte få ägna mig åt nåt annat i typ några år eller så…

Mammab, men du vännen, klart du får klaga hur mycket du vill! Förstår att du har det asjobbigt när det gör så ont hela tiden! Har du testat om det lugnar ner sig lite med panodil? Tycker du ska prata med din BM om detta, det är inte meningen att man ska lida SÅ mycket som du gör… KRAM!

Jessa, ska genast läsa din blogg och drömma mig bort till gekås jag med… För närmare än drömmar kommer jag aldrig…L

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3