Inlägg från: zandrisen |Visa alla inlägg
  • zandrisen

BF Juli-07 Nr3

Halvblod, tack för de fina orden, jag blev minsann lite rörd i mitt hormonstinna tillstånd... Att du är deppig och mår dåligt är ingen bagatell, jag har alltid ansett att man inte kan jämföra lidande, jag menar, du mår dåligt, jag mår dåligt, skitsamma varför, det är ju samma resultat!

Vicke, förstår hur du menar. Är säkert hormonerna som ger dig en extra skjuss nedårt i humöret, försök tänka så även om det är svårt! Jag kan grina i timtal vissa dagar, av inget speciellt, och efteråt så känner jag bara "jävla hormoner" liksom! Massa kram!

Lindisen, känner så väl igen dina tankar, som var mina egna förra graviditeten. Jag och min man hade bara varit tillsammans i knappt 3 månader då jag blev gravid, och trots att vi var tokkära så fanns ju tvivlet och funderingarna, skulle vi verkligen klara det här? DEt enda jag med säkerhet, att det är få saker som binder ett par så tätta samman som att föda bran ihop! Ta det därifrån, och du ska se att det går som en dans, lite knaggligt ibland, men ändå, så är ju livet!

• zandrisen

Skriver som vanligt som en kratta...Generad

Rotade förresten reda på min dagbok från tiden runt Mollys födelse, och har lagt in en förlossningsberättelse i bloggerna nu för dom som vill läsa!

• zandrisen

Calylite, min vände sig nedåt tidigt, och jag trodde i min enfald att han skulle stanna så, men icke.. Nu snurrar yhan högt och lågt, speciellt drygt är det när han trycker in huvet i lungorna typ, kan ju inte andas då!

Superfrän bild, vill också kunna sånt...!

• zandrisen

Tröttnade ur på lånedatorn förresten, och har nu lånat svärfars laptop i väntan på att vår ska bli klar. Om den någonsin blir det vill säga...Skrikandes

• zandrisen
    tacky skrev 2007-05-17 15:28:43 följande:
    zandrisen: läste precis din förlossningsberättelse. den var fantastiskt fin. och så ingav den hopp, istället för panik
  • zandrisen

Vicke, så du har testat kvaddlar? Du gillade det inte eller? Berätta gärna!

Pussel, Abecita gör stora och sköna amningsbh, jag har en i modell "Alva" i 75 G som sitter som gjuten, bästa bh:n jag provat på länge faktiskt! De flesta välsorterade underklädesbutiker kan nog ta hem om dom inte har, annars finns dom att köpa på
    http://abecita.timarco.se/Default.aspx
    Något dyra kanske, men heeelt klart vär det!

Förlossningsbrev ja... Vi får nåt standardformulär att fylla i av BM, men jag vet inte om jag kommer att fylla i det, eller om jag ska skriva ett eget. Min största farhåga är dock att dom kommer ha så fullt upp på förlossningen i Falun att det inte tar sig tid att läsa, och vad är det då för idé att skriva det...Fundersam

• zandrisen
    Zelda, jättefin bikini du hittat! Du har ju värsta modellgravidkroppen ju! *inte ett dugg avis* Oskyldig

tbmh, visst är det skönt att få sånt gjort! Har planerat länge att sätta igång på allvar att sälja på tradera, får se när jag får tummen ur, nu handlar jag ju mest...
  • zandrisen
    Vicke och Beckah, ok, då är det out of the question iaf... Har egentligen aldrig funderat på det, men är ju alltid bra att kolla upp de alternativ som finns...
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3