BF Juli-07 Nr3
blev inspirerad av barbapratet och bytte bild... he he..
blev inspirerad av barbapratet och bytte bild... he he..
Bara en fråga: vad krävs för att det ska bli "fader okänd" på pappret? Om man inte vill att han som gjorde barnet ska vara delaktig, menar jag. Kan man inte bara säga att man inte vet vem pappan är ?
vad händer om man glömde skriva i skattesatsen på hp-pappret när man skickade in det? Får man fylla i allt från början då eller kan man rätta till det efteråt?
här är en till som har tråkigt. D jobbar i typ tre dygn så jag får inte heller nån kärlek... Får väl trösta mig med mat och godis istället. Kommer bli så fet...
Jag sitter också och funderar över nån bra film men har dålig fantasi. Göta Kanal 2 såg vi igår men den var värdelös... Får väl rota fram nån gammal hederlig som man sett tusen gånger. Gärna nån man kan hormonlipa till i sin ensamhet. Typ sjätte sinnet...
Med egen brist på kärlek får man väl gotta sig i någon annans. Det får nog bli typ dirty dancing eller Ghost eller nåt.
Jag har nog aldrig varit på en majbrasa i hela mitt liv! Iallafall inte i Göteborg. Här gör man inte sånt, man super helt enkelt bara...
Själv gick jag och la mig vid tiosnåret, och sov tills för en timme sen. Gött!
Jag älskar att va gravid! Tycker det är jättemysigt... men det e klart, kan ju bero på att det fortfarande känns totalt overkligt att det ska komma ut en bebis!
Nathalie: Jag känner igen det där, för nåt år sedan kom vi på vår granne med att piska skiten ur sin son, vi hörde barnet skrika och min sambo öppnade deras dörr och avbröt det hela medan jag ringde polisen. Det var jättehemskt och grannen åkte ju dit så det visslade om det, men det slutade med villkorligt bara, eller om det var skyddstillsyn... kommer inte ihåg riktigt men fan vad arg jag blev, det är tydligen ok att slå sina barn i det här landet.
Dock får man hoppas att socialtjänsten kopplades in efteråt, det är ju deras jobb att arbeta för barnens skydd, man får väl lita på att de gör vad de ska... I den kommunen jag jobbar hade jag litat på att det hade ordnat sig men den stadsdel i Göteborg där jag bor är inte direkt känd för att ha resurser över...
Min hickar också jämt och ständigt, nästan alltid neråt. Om det ändå hade varit lite vibrerande skönt... men det är en ganska obehaglig känsla tycker jag.
Fast vad jag förstått är det ett tecken på att den e frisk så man ska inte klaga!
Beckah: ojdå, redan? Trodde det betydde att förlossningen ska komma igång åtminstone inom ett par veckor då... det vore ju lite tidigt... kolla upp!
Vallmar: du får väl hoppa in och ut så mycket du vill, det är väl inte ego det minsta... jobbigt med bäckensmärtan! Hoppas det går över snart
Kom å tänka på den där roliga historien om tjejen som kommer in till BB och personalen frågar
"Har slemproppen gått?"
"Nä, han e bara och parkerar bilen..."
Ha ha... den kan du väl köra med Beckah, och se vad de säger...