Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

BF Juli-07 Nr3

Halvblod skrev 2007-05-08 19:12:03 följande:
    Åhhh....jag älskar Johnny speciellt som kapten jack sparrow!!! Sen gillar jag Orlando Bloom oxå så det blir lite extra bonus...hehehe
    samma här

Orlando som Legolas
    bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Prinsessan Zelda
    L2K skrev 2007-05-08 20:58:32 följande:
    Zelda - vi tog bort middagsluren helt när Oskar började strula med sömnen hemma. Kanske kan va dags för Adam att sluta sova. Båda mina har slutat sova middag runt 14-15månader. Utan problem. Hur långa dagar har han på dagis? Fråga dom hur han är när han ska sova där. Annars ni kanske ska korta ner till tex 45min bara och se vad som händer.
    Han är på dagis 7:30-13:15. Han brukar ha lite svårt att somna där, de får sitta bredvid och så.
    Ofta på helger när han är hemma på dan så är vi ute och ränner och då sover han kanske en halvtimme i bilen eller så, och då somnar han mycket bättre på kvällen, utan att vara supertrött innan. Så man kanske ska dra ner det i alla fall.
  • Prinsessan Zelda

tack för lite svar.

jag ska prata med dagis. vet de har flera barn som inte ska sova längre än en viss tid osv. Så det lär ju knappast vara något problem. och sen så hämtar jag ju efter vilan, och har han inte vaknat innan jag kommer brukar han bli skitsur. Bättre han hinner leka lite innan jag kommer

• Prinsessan Zelda

ja, Adam vaknar 5:30-6:00 varje morgon oavsett när han går och lägger sig, tyvärr

• Prinsessan Zelda

Ang vikt: Jag tänker också skit i vikten, man går upp under en graviditet. Men så har jag ju bara gått upp 3-4 kg, så det är ju lätt för mig att säga då. Jag antar att de flesta inte vill gå upp mycket, utan det blir bara så. Jag har flera kompisar som släppte lite på matintaget under sina första graviditeter och gick upp ganska mycket (ca 30kg). Och de ångrade sig väldigt efteråt. Men det är ju inte alla som går upp mycket för att de äter mycke. Har ju med hur ens kropp fungerar, vätska och allt sånt.

• Prinsessan Zelda

Jag har tagit semester idag. Så jag och Adam är hemma. Vad kan man hitta på då? Inte så roligt väder direkt.

• Prinsessan Zelda

ha ha

jag är 44,9 år

De tyckte jag skulle sluta använda mitt ica kort, sälja bilen och åka till kos. he he

• Prinsessan Zelda

Idag är jag i v 29+1 och jag har gått upp 3-4 kg. Vägde 63 kg vid inskrivningen, väger nu ca 66-67 kg. Så jag klagar inte. Var precis likadant med Adam. Gick upp 7 kg som mest då.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3