Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

BF Juli-07 Nr3

fast har man en avlång kudde som räcker hela sängbredden så funkar det ändå.

monnie skrev 2007-05-06 21:10:20 följande:
    vi hade täcke & kudde när tilda var liten, men man ska väl ta bort kudden när dom börjar vända sig lite så dom inte råkar rulla runt & inte kunna rulla tillbaka.
    bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Prinsessan Zelda
    tbmh skrev 2007-05-06 21:11:36 följande:
    P- Zelda: Jo det är ju sant!! Det är nog bara jag som äääälskar fluffiga varma täcken som vill bädda fint i spjälsängen Kör nog på påslakan/filt jag med.
    Ja, jag älskar täcke med. Men man märker hur varme de små blir. De har ju väldigt liten kropp att värma upp och det är lite hemskt med tanke på PSD om de blir för varma.

ser ofta ute folk som har sina spädisar nerbädadde i vagn med massa täcken och dylikt, även på sommar eller varm vår/höst. Eller inne i inomhuscentrum osv.
  • Prinsessan Zelda
    solstraalen skrev 2007-05-07 13:53:38 följande:
    Tjejer, nyfiken fråga.Om ni mäter över naveln, vad har ni för midjemått då ? Jag mäter 136cm nu.
    96 cm hade jag
  • Prinsessan Zelda

skickade min hp överklagan förra veckan. fick nu papper på att det är överlämnat och att svar kan ta upp till 6 veckor - skitkul.....not!   ´Det vore ju skönt få ett svar snart, men men.

SKönt tbmh att du fick bra svar från psykologen.

• Prinsessan Zelda

vi hade spöregn, blixt och åska tidigare ikväll (stockholm) men det var över på typ 10 minuter. Sen sken solen igen

• Prinsessan Zelda

Hallå. vad ni skriver på en dag

Tar ju evigheter att läsa igenom, har tittat några sidor bakåt i alla fall.

Har precis beställt biobiljetter till Spiderman 3 och restaurangbord till imorgon. Och barnvakt till Adam. Gud va mycigt att gå ut bara jag och sambon, det var ett tag sen

• Prinsessan Zelda
    L2K skrev 2007-05-08 18:37:06 följande:
    Zelda - gjorde det förra gången med för dig? För jag har absolut inget minne alls av att jag ska ha betalt förut. Och båda mina är födda på HS.
    japp. det damp ner en räkning en tid efter jag kom hem från bb. hade ingen aning om att man skulle betala, men samtidigt får man så mycket gratis så det kändes bara bra att betala nånting. Fast de kunde säga till en innan att det kostar tycker jag.
  • Prinsessan Zelda

Adam blir bara svårare och svårare att läggas på kvällen. Han är inte trött ordentligt. Han sover oftast bara nån timme på dagis. Undrar om man ska dra ner mer på dagssömnen?? Känns inte kul att de ska väcka honom men inge kul med unge som är uppe till 21 på kvällarna. Nån med erfarenhet om detta, han är ju bara 2 år ju. hmm...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3