Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

BF Juli-07 Nr3

Mina fötter och händer svullnar när jag sitter. När jag rör på mig går det bra. Vad konstigt att det är så olika.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Prinsessan Zelda

kollar ej på melodifestivaler och sånt. har kollat på film ikväll istället. Nu ska jag nanna i alla fall. Go natt.

• Prinsessan Zelda

jaha, då var man uppe igen då. Adam tittar på barnprogram men vill abolut att jag med ska vara uppe. Och det är sambons tur att ha sovmorgon. Tur man har FL

Jag tror inte bebben har lagt sig med huvudet neråt än. Jag tycker det känns som minst 10 kullerbyttor om dagen i magen. sparkar både ner och upp och åt sidorna.

• Prinsessan Zelda

ja, det är hemskt med bränder.

vad ska man hitta på idag då? Hoppas på fint väder så man kan va ute lite i alla fall. Blir nog tomten som gäller idag. Adam är så bra på att hjälpa till där, plocka maskrosor, vattna osv. Bara det att jag orkar knappt nåt. Börjar bli skitjobbigt att ta upp saker från marken nuförtiden.

• Prinsessan Zelda

det är nog hicka. och det kan ibland pågå väldigt länge så man nästan blir orolig

• Prinsessan Zelda
    Lindisen81 skrev 2007-05-13 13:39:58 följande:
    ja det skulle va kul å lägga upp klippet, ser verkligen coolt ut!! tajmade så jäkla bra när jag filmade, hon var verkligen samarbetsvillig!! men har inte kommit på nåt sätt på hur man kan lägga up den...
    om du kan maila den till mig kan jag lägga upp den och länka till den här
  • Prinsessan Zelda

jag vet bara att jag lagt upp filmer på mina hemsidor förut. tänkte göra det nu med, fast i en egen sida liksom, så den kommer inte tillhöra min egen hemsida på nåt sätt. Också länkar jag dit sen. Vet ej hur det fungerar i bloggar.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3