Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda
    annki72 skrev 2007-05-10 14:14:46 följande:
    kramperna har lugnat ner sig, men det liksom sipprar lite hela tiden ,måste ha trosskydd.Har för mej att man kan läcka fostervatten utan att det är farligt, visst är det så?Men ni har nog rätt jag ska nog ringa förlossningen och fråga iallafall.
    Man säger väl att fostervattnet produceras hela tiden, så sipprar det lite så ska det väl inte vara nån fara. Men bra att du ringer in och hör med de som vet.

Jag och sambon förlovade oss för ca 1 ½ år sen. Ska nog bli litet bröllop inom närmsta åren men inget bestämt. Ska i alla fall bli borgerligt och antagligen här hemma på tomten eller nåt sånt. Har en jättefin klänning som ser ut som en indian klänning som jag vill ha på mig. Men då måste jag få bort magen
    bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Prinsessan Zelda

jag är bara sugen på vattenmelon nuförtiden. INget annat. örra grav satt jag och åt massa ckokladbollar och kokostoppar men nu känner jag inte alls för det. Eller lite schwizernötchoklad kan slinka ner med lite mjölk men annars är det vattenmelonen som gäller. Vilket antagligen är bra i och för sig.

Skönt att det gått bra Zandrisen.

Vad var det Beckah åkte in för, hade det med grav-diabetes att göra?? Har missat det hela, nån som vet?

• Prinsessan Zelda
    L2K skrev 2007-05-10 20:25:50 följande:
    Zelda - jag åt vattenmelon idag och det var gott det. Fast min stora noja är jordgubbar. Tyvärr har dom satt ett hutlöst pris på dom just nu och på det taskig kvalitet så ica får behålla dom... Beckah skulle göra glukostest för att värdena va dåliga igår om jag fattade det hela rätt.Och såg på hennes sida att hon även hade föräldrarutbildning idag så det är nog därför vi inte har blivit uppdaterande.
    aha. jag fick också göra glukostest för att mina värden var dåliga förra grav. men det var inget fel.
  • Prinsessan Zelda

Oj vad det skrivs mycket

Köpte ett par såna där croccs eller vad de heter till Adam. Men hans fötter var för höga så de gick inte i

Va kul Backah, vara med i Amelia. Vad ska reportaget vara om???

• Prinsessan Zelda

vad är ditt iq på beckah, om man får fråga. gjorde nåt sånt där test nån gång. vad är gränsen för att vara med  i mensa?  

• Prinsessan Zelda
    Endlezz Love skrev 2007-05-11 18:44:51 följande:
    Kikar in...blev sjukt sugen på ost o kex nu när du skrev det...men får man käka brie? Hört att man inte får käka såna ostar...
    De flesta vanliga brie ostar är pastöriserade, då går det bra att äta
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3