Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

BF Juli-07 Nr3

våra släkter skulle aldrig bråka om nåt sånt, men man funderar ändå.....

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Prinsessan Zelda

måste bara visa kort jag tog idag på Adam när han hjälpte pappa klippa gräset. Han ser för skön ut

Adam klipper sten

• Prinsessan Zelda
    copernicus skrev 2007-05-05 22:11:24 följande:
    vilken söting!
    tack

jag skrattade som bara den när jag såg de gå ute bredvid varann med gräsklipparna.

jag förstår att det är tråkigt att hela tiden bli pikad för att man är gravid. Men för mig är det nästan ingen som märker. Nu syns det ju ordentligt att jag är gravid men folk fattar inte hur långt gången man är. Ibland när man är ute och måste stanna upp pga foglossning, SD eller bara för att det blir lite jobbigt så tittar folk på en konstigt. Får lust att säga -Jag är faktiskt höggravid om du nu inte ser det
  • Prinsessan Zelda
    Beckah82 skrev 2007-05-05 22:40:55 följande:
    Klart att stenarna ska klippasockså...på fullaste allvar...det syns ju på minen
    ja, ha ha

minen tillsammans med de där öronskydden är så jäkla bra
  • Prinsessan Zelda
    Vos skrev 2007-05-05 22:32:31 följande:
    Var på H&M idag och shoppade lite.Victor var med. När jag var inne i provrummet för andra gången suckade han djupt och sa: det är inte roligt att handla med dig mamma, du är bara för tjock!!!Antagligen har jag sagt att jag för tjock när jag provade nåt.
    he he

nä nu ska jag lägga mig. Go natt allesammans
  • Prinsessan Zelda

SyrranH - Ja , det var min lille son som klippte stenarna

Det börjar bli jobbigt att dammsuga för mig med. Särskilt när man måste böja sig ner under saker osv. Men jag dammsuger det jag orkar, sen säger jag till sambon och han gör resten. Han är också ganska renlig av sig när det gäller dammsugning och sånt. Däremot lämnar han gärna saker överallt, post och papper särskilt. Men nu har jag skaffat lådor som jag dumpar alla han sgrejer i så får han själv gå igenom när han saknar nåt

• Prinsessan Zelda

Bara detta eviga plockande av leksaker från golvet börjar bli ganska jobbigt. Men som tur är så tycker Adam ganksa bra om att städa så han hjälper till lite grann. Nu ska vi snart till min mormor som fyller 84år idag. Ska äta massa gott där

• Prinsessan Zelda

Fy vad elakt att sno från en grav, och ett barns till på köpet.

Det är riktigt lågt ju.

• Prinsessan Zelda
    tbmh skrev 2007-05-06 20:13:44 följande:
    NU har jag hittat något som verkar vara standardmått på kudde och täcke.38x55 = kudde100x130 = täcke
    tyvärr finns det ju inte standardmått

men jag har aldrig haft nåt täcke till Adam. På sommaren är det för varmt och han hade bara påslakan som spädis. Och på vintern lägger jag bara i en fleecefilt. Det blir väldigt varmt med täcken till småbarnen. Och de har ju ofta pyjamas på sig också.
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3