Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

inget kollades upp när ja vänta saga.
    var mer jaha va jobbigt å ha så ont i huvet och mer oj va svullen du är. ha bena i högläge...

men ska ringa min bm nästa vecka iaf, måste ha moderskapsintyget, sen kolla om min urinodling visa nått...

• mrsbygg

jo bm jobbar juh inte på måndag så får ringa tisdag...
    röd dag imorrn!

jag är inte så lättskrämd hehe..skulle ja höggt av benet så hade ja säkert sagt äsch ringer om ett tag är inte så farligt..

men tror inte d är nått me huvudvärken har alltid haft ont i huvudet. det är bara jobbigt.
    tror det beror mest på min depression.
    kollar va bm säger på tisdag.

• mrsbygg
    Beckah82 skrev 2007-04-08 19:37:54 följande:
    Ja jag antar att du kollar om du känner själv att det är akut bara du som vet det  själv ju ♥ Vad varje gravid borde läsa: www.familjeliv.se/Forum-2-143/m18636352.html
    hehe jo...men jag är dålig på sånt. men d är nog ingen fara.
    vilel bara klaga..nu börjar d bli bättre igen..
    men ja slår vad om att den kommer komma tillbaka ikväll eller imorrn!
  • mrsbygg
    L2K skrev 2007-04-08 19:49:47 följande:
    Vad kul att fler än jag funderar på vilka kläder som ska med till BB. Båda killarna har åkt hem med en gul plyschdress så den kommer garanterat att åka ner i väskan. Men jag är rädd att den kommer vara för varm, det är långa ben och armar och hela fötter... Vi får väl se. På tisdag tänkte jag gå över till min granne som har kassvis med kläder till vår lilla tjej. Hon har väntat i flera månader på att få höra att det skulle bli en tjej så jag kunde få kläderna. Så här ska "shoppas". Vilopuls? Ingen aning. Vilopaus? Så ofta jag bara kan! Gärna med en bra bok. mammab - min svägerska hade graviditetsmigrän. Är det kanske nåt sånt du har åkt på? Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
    jadu ingen aning...har ont i huvudet annars med. oavsett om ja är gravid eller inte...
  • mrsbygg

haha vuxenlek. vilket roligt namn på d...

ja vet lite små sugen. men nä. ungen sparkar å har sig inte så upphetsande att ha sex sen känna bäbisen ligga å sparkas samtidigt...usch

sen är saga vaken oxå så d är ingen hitt hehe...

• mrsbygg

jävla snö!! Skrikandes

suck. måste städa idag igen ser för jävligt ut..dumma saga hehe...

ikväll ska vi över till min mamma (bor grannar ) hon fyller år idag. så det skulel bjudas på mat! så ja måste iväg å köpa lite blommor..får se om jag köper å gör en egen bukett som jag brukar eller om jag ska försöka mig på ett litet arangemang?! typ nå fint ljus å lite blommor osv osv...visar sig va ja hittar!

drömde min första gravid/bäbis dröm inatt...ohhhh va så lycklig när ja vakna.
    drömde att jag åkte in på förlossningen, sen satt ja där ca tio å prata med en bm så fick aj gå in i ett rum. så satt ja där medans jonas växla pengar till parkerningen.
    och på den lilla stunden han var borta så födde jag ut våran lite TJEJ helt själv hehe...
    klädde på henne å la henne i sängen sen gick ja ut för att hitta en bm.
    så hitta ja en å då drog hon med mig och skulle visa nån tavla där man skriver upp när man fött osv och jag försökte förklara att jag fått en tjej..men hon lyssna inte så jag gick å hämta henne...
    hon var så söt, så himmla fin å liten..å massa hår!!! sen hände d massa annat oxå, men korta ner det lite sen vakna ja å var typ helt tårögd hehe..

nej, nu ska ja äta upp mina leverpastejs mackor å kolla på teletubies med saga

• mrsbygg

Du har gått 181 fulla dagar av 278
      Du är i vecka 26
      Du har gått 25 fulla veckor och 6 fulla dagar (v25+6)
      Du är i 6:e kalendermånaden
      Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden), läs mer här
      Du är i trimester två
      Du har 97 dagar kvar till förlossning

• mrsbygg

inte?? hehe..

älskar å hålla på. men hade vart skoj me lite tips så man slipper springa i blomaffären i två timmar innan

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3