Inlägg från: FruRundberg |Visa alla inlägg
  • FruRundberg

BF Juli-07 Nr3

zandrisen skrev 2007-03-26 23:21:00 följande:
    Jonali, är helt underbart att läsa att det går så bra för dig och mannen! Håller verkligen både tummar och tår för att ni snart ska bo ihop! Vagn ja... Vi letar också, men har iaf bestämt märke, det ska bli en teutonia!
    Åhj tack! ja det känns helt underbart! Vi kommer ta det lugnt ett bra tag till men det känns så himla bra! Han har tom börjart säga "min tjej" å "min flickvän" till sina vänner..hehe å bara det är ett steg framåt.. Han har inte sagt det på ett bra tag sen vi separerade..
    Tänk va de små sakerna kan göra en glad! Nått som man inte tänker på annars kanske när man vart ihop ett tag..
    jag har verkligen lärt mig uppskatta honom å allt vi verkligen hade.. skall INTE ta honom för givet igen.. som jag tyvärr tidigare måste erkänna att jag kunder göra.
    För en dag så finns de kanske inte där mer..
    Vi har bestämt oss för en Emmaljunga.. Ja eller jag rätare sagt..*leR* hehe fast han tycker oxå den verkar bra.
    ♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
  • FruRundberg

Jag hade oxå tänkta tt måla snart.. i vardagsrummet. Så då köper jag vattenlöslig färg då.. då vore det ingen fara..?
    Bra att ni tog upp det då jag tänkt på det ett tag nu

• FruRundberg

Själv har jag lyckats att undgå få kramper än..*peppar peppar*
    Jag e oxå jättetrött.. min hb sist var på 125 och detär väl rellativt bra. Men ändå är jag trött..
    Skall iväg snart till min psykolog.. hade hellre vart hemma å sovit nu egentligen.. men jag kaninte hålla på å sova bort mina dagar heller.

Åh till helgen skall jag å killen..(hihihi känns kul å säga det!!) åka å köpa vagn.. ja beställa iaf.. hoppas inte vi behöver vänta så länge.

Solen skiner utanför men jag tyckte det var lite kallt än.. men hoppas det blir varmare då jag hade tänkt att ta mig en promenad i slottskogen idag.. å ta en fika.
    Synd att vi alla är så utspridda Annars hade man juh kunnat träffas å ta en JULI tråd träff

Åh kan inte fatta att det bara är 99dagar kvar till BF nu! Under 100 stecket!! hihi
    nä om jag inte skall sätta mig på soffan en stund å vila.. blunda en 10 min innan jag måste åka. Får nog ställa klockan så jag inte försover mig.

Kram på er alla tjejer! Å en extra kram till er som inte mår bra eller har ont!!

• FruRundberg

Beckah: Vart skall du göra ditt köns ul? Är det här i gbg på Barnmorskegruppen?

Jag hade oxå tid den 18april innan men bytte å ska ha tid nu den 12 april ist. På ett annat ställe. Åh det är bara 1½ vecka kvar!!!!  LÄNGTAR!!!!!

• FruRundberg
    ja det hade vart häftigt.. vilken tid har du där?
    Ja det finns på calanderska, eller en docktor därifrån som har en egen praktik som jag fattat det som, gör köns ul... fast han tar 500kr!! men men.. det är bara 20 kr mer än på BMG.
  • FruRundberg

Åh imon ska jag åka in och köpa vagnen!! Eller ja beställa iaf! Det blir en Jungel lime citykorg +  chassi och sitt delen köper jag om ett par månader.. den behöver vi juh inte nu med en gång ändå. Det skall bli så kul! Sittdelen blir juh City cross sen i ev samma färg.. Kanske i jungel pink om det blir en flicka! hihi

Beckah: Jag tror inte han är sämre på att göra UL än BMG, Bara det att han kanske inte gör lika mkt reklam för sig som de. Jag litar på att det blir samma resultat där som hos BMG.
    Han jobbar juh på Calanderska så han borde juh vara duktig.

• FruRundberg

Pussel: ja visst e den fin den färgen!

Nu har jag ätit chips å nu sitter jag å proppar i mig jordgubbar å vindruvor mm såå gott!!

• FruRundberg

Jaha.. nu är jag precis hemkommen från barnvagns butiken med en vagn!!
    Ja, som sagt när vi väl var där så blev det svårt, Hade juh tänkt att bara köpa ett chassi + liggdel. Men det gick juh inte.
    Det blev en SMART DUO COMBI. Och inte blev det jungle lime som jag ville, för när vi väl var i affären å såg den färgen så ville inte bebins pappa ha den, för den var inte alls så som han trodde. EDGEN som vi oxå hade kollat på å funderat på var nu helt för dyr tyckte R.
    jaha.. jag ville ha en DUO så jag fick en SMART Å han fick välja färgen.
    Så det blev tillslut denna..babyhornan.jetshop.se/pub_images/original/10722_90.jpg
    Jaja.. den e oxå fin.. nu när jag tittat på den en stund hehe ville dock ha mer färg på vagnen men den duger bara bra!

Kram på er!

Mjukis: En sån tööötnos!

• FruRundberg

L2K, Mjukis: Tack!
    Ja jag e faktiskt väldigt nöjd nu.. har gått å tittat på den från å till nu sen jag kom hem.. Skall köpa lite smått å gott till den sen med färg så komer det nog kännas riktigt bra!
    Å att killen oxå e nöjd känns riktigt bra

Ni är så fina ihop sa han när jag stod breve vagnen hemma   "längtar till den dagen du står där med våran bebbe i vagnen oxå!" Han börjar öppna sig för mig mer å er nu.. känns så bra!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3