Inlägg från: Mjukis82 |Visa alla inlägg
  • Mjukis82

BF Juli-07 Nr3

L2K: Det e ganska OK här idag... snuttans 10 månaders dag idag, så lite tufft är det dock!
    Nä, det kändes verkligen som att kilona var det minsta problemet just då... ska dock ta tag i dom efter denna graviditet... vi ska ju gifta oss i augusti 2008 har vi fått för oss, och då ska jag vara smal! Hängbuken försvinner verkligen inte bara för man blir gravid igen... jag hade hoppats på det, men det har bara blivit värre!

God mat alla verkar ha ätit! Här orkade vi inte laga mat idag så vi körde och hämta Thai-mat.. MUMS!

Nu e det Let´s dance och massa snask som gäller!
    Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • Mjukis82
    Hoho!
    Var e alla?
    ngen som skrivit ngt på 1 timme och 45 minuter!
    Måste vara rekord!
     Förvånad
  • Mjukis82
    madeleine: Känner väl igen det där... Nu e jag visserligen sjukskriven, men när jag jobbar så gör jag det till 20.15, så man e ju inte hemma förräns vid halv nio-nio... Inget kul alls!
  • Mjukis82

madeleine: Usch ja, det förstår jag att det känns! Har sagt till sambon att jag vill försöka hitta ett annat jobb sen när jag varit mammaledig. Men ja, det är jag som jobbar med dom gröna påsarna! Är dock heltidssjukskriven sen i mitten av januari pga huvudvärk, och tror inte att jag kommer kunna jobba mer, tyvärr!
    Men va skönt att du hinner få lite tid med lilltjejen innan bebben kommer också!

Nu blir det bingen här... e sååå trött! Så natti natti!

• Mjukis82
    vickyb: Massa kramar till dig! Förstår att det känns piss!

LindaoJohan: Hoppas att du får en riktigt skön semester... jag e inte ett dugg avundsjuk! Oskyldig

Halvblod: Du kan få komma hit o städa om du vill! Nä, men jag har tyvärr inget tips att ge dig jag heller, för jag är lika sysslolös jag!
  • Mjukis82

Åååå... jag e så uttåkad! BLÄ! Måste åka iväg o hälsa på min gamla farfar om en stund, men känner inte för det! Känner inte för ngt alls idag faktiskt!

• Mjukis82

Har precis lagt in magbild från idag i vårt fotoalbum... känns som att magen har växt jättemycket sen förra veckan!

• Mjukis82
    L2K: Hehe, tack! Nä, det är ingen tvekan om saken!
  • Mjukis82
    jessa6: Usch! Din stackare! Krya på dig! Tror dock inte det är ngn fara för bebben... dom tar och får vad dom behöver ändå!
  • Mjukis82
    jennsans: Va? Det är ju skrämmande! :-O Tur att din sambo är OK iallafall!

Vi diskuterade ju järntabletter här om dagen... Niferex var det många som inte kunde äta pga att magen blev knas av dom. Nu har jag ätit dom ett par dagar, och undrar vilken sorts problem ni fick? Jag får nämligen springa på toaletten hela tiden Trodde man skulle få svårt att gå på toaletten pga järntabletter, men här har det blivit tvärt om! Ngn mer som har haft samma problem?
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3