Inlägg från: Mjukis82 |Visa alla inlägg
  • Mjukis82

BF Juli-07 Nr3

Testar
    Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • Mjukis82

Wieeee!

Nu blir det frukost här!

• Mjukis82

Nya magbilder i foto-tråden!

• Mjukis82

Vet inte heller vad vi ska se på ikväll... dom visar ju verkligen inget vettigt!

Gubben ska ut o tvätta sina golfklubbor nu! Han e f*n inte klok! Jag förstår mig inte på den där golfen, och blir mest irriterad när han håller på! Imorgon ska han spela tävling, och kommer åka hemifrån kl. 7.15!!! Hur normalt är det på en söndag? Och inte nog med att han lämnar mig själv här hemma hela dagen - dessutom tar han bilen, så jag e låst här hemma!

• Mjukis82

så med andra ord så tycker jag inte om golf!

• Mjukis82
    Godmorgon!

En jättekram till både Beckah och sol! *kraaaaaaam* Tycker så synd om er båda två!

Halvblod: Va trevligt! Men vi har ju sagt att vi ska ses på BB! Synd att du inte fick ett datum bara, hehe!

Idag är det strålande väder här... vet dock inte vad jag ska göra idag. Sambon är iväg o spelar tävling och har tagit bilen, och jag kommer typ ingenstanns. Får väl sitta o uggla i trädgården eller ngt.
  • Mjukis82
    zandrisen: Nä, jag förstår verkligen inte heller! Magnus gick upp 06.15 idag, en söndag liksom - för att spela golf!
  • Mjukis82

Går ut o lägger mig i solen igen.... och hoppas att gubben kommer hem snart!
  • Mjukis82
    annki: What??? Vaddå fått hem din bebis nu? Har jag missat ngt? Fundersam
  • Mjukis82
    annki: Naaawe! Vilken sötnos! Tik eller hane?
  • Mjukis82
    Sol: Tycker också att du ska ringa!

Halvblod: Haha, kan du inte bjuda in grannen eller ngt så att kaffet blir drucket iallafall???

Jag dricker förresten inte heller kaffe... hade precis börjat lära mig så smått innan jag blev gravid med Isabelle... men sen tyckte jag bara det smakade skit! Sambon dricker inte heller kaffe, vi får ofta höra att vi inte är vuxna än!

Kan vi inte bara enas om, en gång för alla, att det ALLTID är bättre att ringa en gång för mycket än en gång för lite???? Oavsett vad man har för symptom/krämpor??? Generad
  • Mjukis82
    L2K: Tackar som frågar! Jo, det är ganska OK... faktiskt! Känner mig näst intill chockad över att jag fortfarande lever... varken jag eller Magnus har trott att det finns ett liv efter snuttans födelsedag... och har alltså ledes inte planerat in något alls typ, så nu har jag all tid i världen och vet inte var jag ska göra av den!
    Hur e det själv? Lustigt att du dök upp i tråden igen idag... du var den första jag tänkte på när jag vaknade i morse... för att du inte varit inne på ett par dagar, men jag tänkte att ni nog grejjade med båten!
  • Mjukis82
    Halvblod: Hehe... nä, det kan vara lite knivigt då kanske!

Milla: Tack! *kramar tillbaka* Det är lite lättare faktiskt, nu efter... vi har fasat så inför denna dagen typ ända sen hon föddes... så det var liksom ett jätteberg vi skulle över, men vi klarade det också! (inte för att man har ngt val, men ändå).... saknaden är ju dock lika stor ändå!
  • Mjukis82
    L2K: Förstår absolut att det måste bo oro i din kropp också när du har fått se det så nära (kan inte formulera mig, men du förstår nog vad jag menar). Självklart ska du ventilera om du behöver! *kramar*
  • Mjukis82

Dags att ta en  och göra mig i ordning! See ya!

• Mjukis82

Kollade temperaturmätaren här precis... vi har 25 grader ute nu! Konstigt man svettas eller???

• Mjukis82
    rullgardin: Sundets pärla... Helsingborg!

Lindisen: Låter definitivt som sammandragningar... så länge dom inte gör ont är det ingen fara, annars måste du ringa in! Men vila lite, så ska du se att dom försvinner!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3