Inlägg från: Mjukis82 |Visa alla inlägg
  • Mjukis82

BF Juli-07 Nr3

Kan man bli irriterad eller??? hade fått tid hos kiropraktorn klockan 9.20 imorse, åkte dit och fick besked om att dom hade råkat boka mig fel, så det var inte förräns imorgon! *suuuuck*
    Jaja, fick gå en runda på stan istället... blev litta shopping!

Lindaojohan: Förstår att du e vansinnig på hans ex... har haft liknande bekymmer jag med. Jävla brudar - att dom ska ha så svårt för att fatta!

Fina namn alla har! När vi väntade Isabelle hade vi verkligen spikat Isabelle om det skulle bli en tjej (vilket vi inte visste i förväg) vi lyckades dock aldrig enas om ett pojknamn. Denna gången hade vi bestämt Elliot till en påg och Denise till en tjej... så Denise lär det ju bli då alltså! Om hon inte ser ut som ngt annat när hon kommer ut vill säga!

L2K: Det är ju en lite knivig sits om era vänner döpt sin änglason till William... Står ni varandra nära o så eller? Jag kan ju bara prata för oss, men om några av våra nära vänner skulle döpa sitt barn till Isabelle skulle vi tycka det var superjobbigt, iallafall om man umgås och pratar ofta. Men ni kan ju höra med dom vad dom tycker o så kanske?

Mamma till Isabelle i himlen och Pluttan i magen
  • Mjukis82
    L2K: Ok, då förstår jag att det verkligen inte är aktuellt!
    Ja, det är ju lite så att oavsett så vill man ju helst att ens barn ska vara dom enda i bekantskapskretsen som heter tex. Isabelle...
    Tror nog att jag kan ana mig till vem hon är
    Mamma till Isabelle i himlen och Pluttan i magen
  • Mjukis82

L2K: Ja, men då är det hon jag tänker på... Tack förresten, många gånger vill man lägga sig ner o dö själv, men man får försöka tänka att det inte är det ens ängel vill eller ngt i den stilen. Livet måste ju gå vidare på ett eller annat vis och konstigt nog så gör det det...

Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • Mjukis82
    rullgardinsflikkan: Härligt att lyssna på bebben ju! Dock mindre härligt med "kompisen"... riktigt taskig kommentar, hoppas du gav henne svar på tal!
  • Mjukis82
    Halloj i tråden!

Vårt internet har legat nere hela förmiddagen - katastrof ju! Jaja, fick gjort en del annat, bla storhandlat inför helgen... och konstaterat att detta nog var sista gången jag åkte och handlade så mycket själv, är helt mörbultad nu ju!
    Var hos en kiropraktor imorse, han ska försöka hjälpa mig med min huvudvärk... får väl se hur det går - känns som att jag är ett hopplöst fall!

Pusselbiten: Ja, det e vanligt att blöda efter sex... beror på att vi har extra sköra slemhinnor nu när vi är gravida!

solstraalen: Tråkigt med byxorna! Jag vet hur det känns... jag har snart inget att ta på mig! Och då ska ju tilläggas att med extrakilona som sitter sen förra graviditeten, plus min vanliga övervikt så har jag för tillfället ca strl 50 i byxor, försök hitta ett par snygga byxor i den storleken!

Trollie: Grattis i efterskott!

Emmyss: Dom har sånna kit på Babyland tex.

Vickyb: Jag känner också hur det stramar och drar i magen... mest när jag har gått och stått ett tag, och precis som du så är det värst på kvällarna. Tror det har med ligamenten och sammandragningar att göra.

tacky: Klumpig är bara förnamnet här!
  • Mjukis82
    solstraalen: Kan inte annat än hålla med dig... Man vill ju kunna visa upp sin stora fina mage i FINA kläder, och som sagt - inte bara mysbyxor (även om det är skönt det med )... Skulle man mot förmodan hitta byxor som skulle kunna passa så kostar dom en helv förmögenget och lite till!
  • Mjukis82
    solstraalen: Det e himla skumt det där... borde ju vara samma kan man tycka! Fundersam

annki72: Egentligen vet jag inte riktigt... men vad jag har hört så lägger man en handpenning när man beställer och sen betalar resten när man hämtar ut vagnen... låter ju mest logiskt tycker jag.
  • Mjukis82
    LindaoJohan : Såg på Lindex att dom har börjat... dom har dessutom speciella för oss gravida!
  • Mjukis82
    LindaoJohan : Vassego!
  • Mjukis82
    mammab: Det e rätt! Klart att han ska gå själv!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3