BF Juli-07 Nr3
Kan man bli irriterad eller??? hade fått tid hos kiropraktorn klockan 9.20 imorse, åkte dit och fick besked om att dom hade råkat boka mig fel, så det var inte förräns imorgon! *suuuuck*
Jaja, fick gå en runda på stan istället... blev litta shopping!
Lindaojohan: Förstår att du e vansinnig på hans ex... har haft liknande bekymmer jag med. Jävla brudar - att dom ska ha så svårt för att fatta!
Fina namn alla har! När vi väntade Isabelle hade vi verkligen spikat Isabelle om det skulle bli en tjej (vilket vi inte visste i förväg) vi lyckades dock aldrig enas om ett pojknamn. Denna gången hade vi bestämt Elliot till en påg och Denise till en tjej... så Denise lär det ju bli då alltså! Om hon inte ser ut som ngt annat när hon kommer ut vill säga!
L2K: Det är ju en lite knivig sits om era vänner döpt sin änglason till William... Står ni varandra nära o så eller? Jag kan ju bara prata för oss, men om några av våra nära vänner skulle döpa sitt barn till Isabelle skulle vi tycka det var superjobbigt, iallafall om man umgås och pratar ofta. Men ni kan ju höra med dom vad dom tycker o så kanske?