BF Juli-07 Nr3
Beckah: Nu blir jag med ens orolig... Vaddå inte behandla??? Dom kommer väl hålla extra koll på dig får jag hoppas?!
Beckah: Nu blir jag med ens orolig... Vaddå inte behandla??? Dom kommer väl hålla extra koll på dig får jag hoppas?!
Här e en till som är, kanske inte helt oväntat, rädd för förlossningen... men det känns som att jag kommer få bra uppbackning och övervakning och jag kommer kräva snitt-beredskap. Det jag är mest rädd för är att mitt psyke inte ska orka.
Har redan diskuterat igångsättning med min läkare... han verkar dock inte lika intresserad av det som jag, men skam den som ger sig! Bara tanken på att komma igång av mig själv här hemma får mig nästan att skaka av rädsla... usch!
Men föda vaginalt vill jag trots allt, om jag kan... dels för att det definitivt inte är riskfritt med ett snitt, och dels för att jag trots allt hade en ganska bra förlossning med Isabelle. Men jag är skiträdd ändå.
Beckah: Vad arg jag blir för din läkares och BMs nonchalans! Förstår att du är orolig!
Jag skrev ett jättelångt inlägg i förmiddags, bla om att vi hade varit inne på förlossningen, men det verkar bara som L2K såg mig Lite osynlighetsvarning!
L2K: Tack! Ja, jag hoppas också vi slipper mer sånt här nu... det var första men säkerligen inte sista gången vi är så oroliga... tror vi kommer vara väl igenkända på förlossningen när det väl är dags!
Var ju hos dietisten i förmiddags, kändes bra... fick tom beröm för att jag bara gått upp 2.5 kilo! *stolt*
Tack för alla era tips om present till min väninna förresten! Sitter o letar för fullt men det är verkligen inte lätt!