• Anonym (ansapansa)

raka muffen

Vill ha tips!
    Hur göra för att slippa röda bleppor när man rakat muffen, får röda utslag som nästan ser ut som finnar ibland när jag rakat mig, hur undvika detta, inte så snyggt ju.
    Och säg inte att jag ska låta muffen växa för det vill jag inte så seriösa svar tack...

• Svar på tråden raka muffen
  • Celice

Vilken bra tråd, ska absolut testa era tips när jag ser min Muff igen, har inte sett den på de senaste månaderna, men efter förlossningen ska jag minsann snygga till ordentligt, nu blir de ju mest på måfå för att man inte ser...

Mitt tips är som någon annan med sa, balsam är kanonbra att använda som "rakgel" glider som tusan då!

Storken beräknas komma 070307
  • MrsNelson

Det finns massor olika i olika prisklasser! Googla på epilator så får du säkert fram massor!

• Anonym

rakar varje dag & får aldrig någe rakprickar.:)

• Anonym (Bästa råd)

Epilering gör mycket mer ont än vax.
    Och ja, man kan vaxa hela.

• Anonym

Använd Pjur women gel istället för rakskum och efteråt tar du Invit HygieneDesinfectant Cleansing det svider lite men du slipper röda prickar. finns att köpa på www.martinshop.se

• Anonym

de går bort efetr ett tag prickarna utan att ta massa dret på...låt de va de vänjer sig!

• Anonym (raka)

Babyolja efter man har rakat är bra

• Childrenoflove

Ja rakar mig med Hygienedesinfectant Cleansing o de blir skit bra resultat...använder de bara uppe absolut inte på blygdisarna de svider...där använder jag babyolja...gel!!

• Goliath1983

brukade låna min sambos dildorengöringsmedel efteråt när jag rakat mig mellan benen.. det kan svida lite i de första 5-10 sekundrarna, men det går över och det kliar aldrig..

kanon bra!!

• Anonym (undrar)

Anonym (Bästa råd):
    När man vaxar hela som du nu säger att man kan. Skall man änvända flytande vax eller vaxstripor?

Och om man missar lite. Går det bra att vaxa 2 gånger på samma ställe?

Svar på tråden raka muffen